שתף קטע נבחר

הדייסון שבק בגלל קורוזיה? "אין אחריות"

יורם נדרש לשלם על החלפת מנוע של שואב בשל קורוזיה, וגילה שרבים נתקלים באותה דרישה בתקופת האחריות. ואז דני שדה נכנס לתמונה

נדרשתם להתקשר עם חברה או גוף שהעדיפו להניח לכם לחכות במקום לספק לכם את השירות שמגיע לכם? דני שדה מתעצבן ומנסה לטפל בבעיות הצרכניות שלכם, והפעם - לחות מעיקה.

 

>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו 

 

יש לכם תלונה? כתבו לנו >>

 

השוברים שהובטחו - ומאז נעלמו

מי אחראי לחתיכה החסרה שבמזגן?

המקרר הפסיק לעבוד - שירות הלקוחות לא טיפל

 

בספטמבר רכש יורם שואב אבק אלחוטי של דייסון ב-2,460 שקל עם אחריות לשנתיים. אחרי עשרה חודשים השואב שבק. יורם נסע למרכז השירות של היבואן בפתח תקווה, ולאחר בדיקה קצרה הודיע לו טכנאי שבמנוע יש קורוזיה, תקלה שלא מכוסה באחריות.

  (צילום: יחצ חול)
שואב אבק של דייסון(צילום: יחצ חול)
 

"בן רגע עלו בי זיכרונות נוגים מימיי כלקוח שבוי בלפיתת חברות הסלולר בתחילת שנות ה-2000, כשהן סירבו לממש אחריות ולתקן מכשיר סלולרי בטענה שלמכשיר יש קורוזיה שאינה מכוסה באחריות. ההסבר שלי שעשיתי במכשיר שימוש סביר ואף פעם לא שאבתי מים, ואולי האטם של המנוע היה פגום ולחות חדרה מהאוויר - לא התקבל. במעבדה אמרו שיש להחליף מנוע ועליי לשלם 550 שקל. לאחר דין ודברים עם מנהל השירות הוא הסכים לתת לי הנחה של 20%", כתב לנו יורם.

 

הוא התפתה לשלם אבל החליט לעשות לפני כן קצת בירורים האם יש עוד תלונות לגבי המכשיר. "בבירור מעמיק גיליתי שתקלה זו של קורוזיה במנוע היא שכיחה במכשיר הזה, שיש תלונות רבות באתר הפייסבוק של דייסון, והרבה לקוחות זועמים על כך שהם 'מואשמים' בהתרשלות חמורה ובהרטבת המנוע ומקבלים את אותה התשובה שאני קיבלתי", כתב לנו. "לאחר שקראתי תלונות רבות דומות, העניין הפך לעקרוני". יורם כתב לנו וביקש לסייע לו לגרום לחברה להכיר בכך שבדגם שרכש יש פגם כלשהו שמאפשר ללחות לחדור למנוע ולהשביתו.

 

המדור פנה ב-2 ביולי ליבואנית דייסון, חברת ב.נ.ז.כ סחר, אולם לא קיבל כל תגובה. פנייה נוספת נותרה ללא מענה. ב-16 ביולי פנינו באמצעות חברת יחסי הציבור של היבואן, וכעבור יומיים התקבלה תגובה: "שואבי האבק האלחוטיים של דייסון אינם מיועדים לשאיבת מים. כמו כן, אחרי ניקוי המסנן יש לוודא שהוא יבש לחלוטין ורק אז להחזירו למכשיר. הנחיה זו מצוינת במפורש בחוברת ההדרכה. החזרת המסנן לאחר ניקוי כשאינו יבש לחלוטין עלולה לגרום היווצרות קורוזיה במנוע. אנו פועלים לחדד הוראות אלה ללקוחותינו באופן ברור יותר". באשר למקרה של יורם הוסיפו כי המכשיר שלו טופל על ידי הצוות המקצועי של החברה.

 

יורם שמח לבשר לנו כי בחברה ביצעו אכן שטיפה למנוע והמכשיר תקין, והוסיף: "לדעתי היה ראוי שהחברה תכיר בנושא הרגישות לקורוזיה ותטפל במקרים כאלה ללא עלות בתחום פרק הזמן של האחריות למכשיר".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
צילום: יחצ חול
שואב אבק של דייסון
צילום: יחצ חול
מומלצים