שתף קטע נבחר

הזמנת לתינוק בגד גוף כחול וקיבלת ורוד? בעיה שלך

לקוחה ברשת מוצצים שנמצאת בחודש השמיני להריונה , הזמינה אונליין עם שליח שלישיית בגדי גוף כחולים - אבל קיבלה ורודים. היא ביקשה שיבואו להחליף את המוצר השגוי, אך ברשת התעקשו שתלך לחנות או תשלם על שליח. מוצצים: "הרשת מצרה על הטיפול בלקוחה"

מוצר שגוי שהגיע עם שליח, יוחלף באמצעות שליח. משום מה הקביעה הזאת, שעומדים מאחוריה היגיון בריא וגם שירות טוב, היא לא דבר מובן מאליו כשמדובר בשירות לקוחות בארץ, גם בעידן בו צרכנים יכולים בקלות לקנות אונליין מחו"ל.

 

יש לכם תלונה? כתבו לנו >>

 

כתבות נוספות בערוץ הצרכנות :

פרסום ראשון: רשת ההלבשה התחתונה הצרפתית Etam חוזרת לארץ

אמזון בישראל: השילוח המקומי החל, המוכרים נחשפים

מבצע באתר האינטרנט של סטימצקי: "חכו בתור"

 

זה מה שחוותה ר', שמתכוננת בימים אלה ללידת בנה והחליטה להצטייד במגוון פריטים לרך הנולד. כיוון שאין חנות לבגדי תינוקות בקרבת ביתה, הזמינה אונליין מאתר האינטרנט של רשת המוצרים לתינוקות מוצצים. היא קנתה לא מעט פריטים, בין היתר, שלישיית בגדי גוף מעטפת חיות בצבע כחול במידת ניו בורן. אלא שהיא קיבלה במקום שלישיית בגדי גוף מעטפת בצבע ורוד, מודפס באותה מידה.

  ()
רשת מוצצים

"טועים, קורה", היא מספרת, "המשלוח הגיע ב-7:00 בבוקר. התקשרתי ואמרתי להם שקיבלתי מוצר שלא הזמנתי. הזמנתי סט ביגוד כחול והגיע ורוד. וידאתי שהטעות לא שלי והיא אכן לא שלי. במסך ההזמנה שלי כתוב במפורש: 'כחול' ובקבלה: 'ורוד', אבל ביקשו ממני להחליף את זה בסניף.

 

"עניתי שאין סניף ליד הבית שלי, אני בהריון מתקדם - לכן קניתי באינטרנט. אני גרה בקצה הכי דרומי של חיפה, הסניף הכי קרוב אלי הוא בקריות וזה בכלל לא קרוב, מעבר לזה זו טעות שלהם. אמרתי להם לא, קיבלתי את זה עם שליח, אני מבקשת לבוא ולהחליף לי את זה. אומרים לי: 'טוב נחזור אלייך'. זה היה ביום רביעי בשבוע שעבר. בתחילת השבוע אני שולחת להם הודעה שעוד לא קיבלתי תשובה - ואז אני מתחילה מסכת התכתבויות עם מישהו שמנטרל מעצמו כל אחריות".

 

ר' ממשיכה: "הוא כותב לי: 'זו לא טעות שלנו וזו לא טעות שלך, על אותו המק"ט יש צבעים שונים'. אוקיי, אתה אמיתי? תיקח אחריות. וגם: אם זה מופיע בקבלה בשם אחד ואצלי בהזמנה בשם אחר, כנראה שזו בכל זאת איזושהי פשלה. בסוף הוא אמר לי: 'אני יכול להוציא לך שליח, אבל זה יהיה בתשלום'. אמרתי לו שמבחינתי אני משאירה את המוצר בחוץ ושהם יחזירו לי את הכסף ושאכתוב על זה פוסט בפייסבוק. אמר שמנהל יחזור אלי. מנהל לא חזר אלי. העליתי פוסט. מדובר אמנם ב-40 שקל שאני יכולה לספוג אבל הם עברו את הגבול מבחינתי".

 

המקרה של ר' מעיד שלעיתים חברות חושבות שזה בסדר להיכנס למאבקי כוח מול הלקוחות, גם כשהם צודקים - אולי ממחשבה שהם יחושו קטנוניים, יתייאשו ויוותרו כי מדובר במקרה קטן ובכמה עשרות שקלים בלבד. אבל ר' לא ויתרה.

 

אחרי פרסום הפוסט ופניית ynet לחברה, ר' קיבלה פנייה מעובדת ברשת. "התקשרה אלי מישהי מאחד הסניפים ואמרה שתטפל בזה, אבל בתנאי שאסיר קודם את הפוסט. סירבתי להסיר את הפוסט. למחרת הם התעשתו ואמרו שייקחו את הפריט עם שליח ויחליפו לי אותו במוצר הנכון. כפיצוי, הביאו לי בובה קטנה עם מדבקת מחיר של 40 שקל וכך נגמרה הסאגה", היא אומרת.

 

מרשת מוצצים נמסר בתגובה: "רשת מוצצים מצרה על הטיפול במקרה הלקוחה. לאחר בדיקה מקיפה עולה כי מדובר בטעות תפעולית גרידא שלא משקפת את הכלל. הלקוחה טופלה באופן מיידי וקיבלה את המוצר אותו הזמינה בצירוף פיצוי".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מומלצים