שתף קטע נבחר

טעות לעולם חוזרת: לא קיבל שירות אמבולנס, אך נדרש לשלם עבורו

אלכס קיבל מסרון עם דרישה לתשלום חוב עבור שירותי אמבולנס. גם אחרי שהבינו במד"א כי שלחו דרישת תשלום לאדם הלא נכון, המשיכו לשלוח לו אותה במשך חודשים. אחרי שהמדור התערב, הובטח כי "הנושא טופל והוא לא יקבל יותר הודעות"

ב-31 בינואר קיבל אלכס מסרון ממגן דוד אדום וזה לשונו: "ב-12 בינואר קיבל מר (...) שירות עבור טיפול/פינוי באמבולנס רגיל של מד"א. סכום החוב בגין שירות זה עומד על 473 שקלים. להסדרת החוב נא ללחוץ על קישור (....) מספר הודעת החוב (...) לבירורים נא להתקשר לטלפון (...)".

 

>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו 

 

הדייסון שבק בגלל קורוזיה? "אין אחריות

הוכיח שנקלע לתאונת דרכים - אבל הקנס המשיך לצמוח

מתנה לעת זִקנה - משחק דיגיטלי חינם 

 

אלכס שם לב שבהודעה רשום שם שהוא אינו מכיר, ובכל מקרה הוא לא קיבל כל טיפול או פינוי מניידת של מגן דוד אדום. הוא התקשר למוקד הבירורים של מד"א, מסר להם שהוא אינו קשור להודעה, והמוקדנית הבטיחה להעביר את בקשתו לגורם שיטפל בה.

אמבולנס (צילום: Shutterstock)
(צילום: Shutterstock)
 

לדבריו, בעקבות אותה שיחה, ב-28 במרץ התקשרה אליו נציגה של מד"א לבירור הנושא. הוא שב והבהיר שאינו קשור כלל לשירות שניתן על ידי מגן דוד אדום וביקש לבטל את דרישת התשלום. תוך כדי שיחה עם נציג השירות התברר לו שגם מספר הטלפון הנייד של אותו מקבל טיפול אלמוני, כפי שהוא רשום במד"א, שונה ממספר הטלפון הנייד שלו, ולמעשה ייתכן שכל ההטרדות שהוא סובל מהן נובעות מטעות בהקלדת מספר הטלפון במוקד של מד"א.

 

ואולם, לדבריו, למרות שהנציגה הכירה בטעות והבטיחה לטפל, הוא המשיך לקבל עוד שתי הודעות עם דרישה לתשלום החוב כאילו לא קרה דבר. "את ההודעה האחרונה קיבלתי ב-7 ביולי. למותר לציין כי ההודעות האלה מטרידות אותי ולא מוסיפות לבריאותי", כתב לנו אלכס.

 

המדור פנה למגן דוד אדום עם תלונתו, ובתגובה נמסרה ההודעה הבאה: "אכן מדובר בטעות אנוש. מספר הטלפון של המתלונן נרשם בטעות בטופס, ולכן הוא קיבל את ההודעות. הנושא טופל והוא לא יקבל יותר הודעות".

 

וכאן שאלה: אם כבר בחודש מרץ הבינו במד"א שמדובר בטעות זיהוי של מספר טלפון, למה המשיכו לשלוח לו הודעות במשך עוד ארבעה חודשים? וגם העצה הקבועה: לפני שאתם משלמים חוב שאתם מקבלים, תבדקו היטב את כל הפרטים בהודעה. יש למשל אנשים שמקבלים דו"ח תנועה על שמשת חלון הרכב ופשוט מעבירים אותו לחלון של רכב סמוך, בתקווה שבעל הרכב לא ישים לב וישלם במקומם את הקנס. אמיתי.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מומלצים