שתף קטע נבחר

לאחר שהתנתקו: פרטנר המשיכה לחייב ואז פנתה להוצאה לפועל

בני זוג התנתקו באוגוסט 2018 אך המשיכו לקבל חיובים על הנתב: "נאלצנו להתקשר לחברה מדי חודש, כדי לקבל החזר", מספרת הלקוחה. אחרי חודשים, הם ביטלו את הגישה החופשית של פרטנר לחשבונם וחטפו תיק בהוצל"פ ודרישת חוב של 1,200 שקל. אחרי פניית ynet בוטל התיק

חיובים אחרי ההתנתקות ותיק בהוצאה לפועל - למרות שסיימו את התתקשרות עם פרטנר: קרן ובן זוגה סבלו ממסכת מתישה של חיובים לא מוצדקים באדיבות פרטנר.

 

>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו 

 

זורמים עם נטפליקס: 40% מהישראלים מנויים

הדרך של פרטנר לכבול לקוחות: טלוויזיה בהנחה ל-3 שנים

לקוחות פרטנר ללא גלישה: תקלה של 3 שעות

 

"התנתקנו מפרטנר והחזרנו את הנתב ב-2 באוגוסט 2018", מספרת קרן. "למזלי, צילמתי מהנייד שלי את המחשב של הנציג שקיבל ממני את הנתב, כך שיש לי הוכחה שהנתב הוחזר ואין על כך עוררין. מאותו חודש, מדי חודש, הם מחייבים אותנו על נתב למרות שהחזרנו אותו.

  (צילום: עמית שעל)
הטלוויזיה של פרטנר(צילום: עמית שעל)
 

"בעלי מדבר איתם ושוב חוזר החיוב. כבר התחלתי לפקפק בבן הזוג שלי. הוא הסביר לי שהם התנצלו ואמרו שנקבל החזר וככה פעם אחר פעם אחר פעם המשיכו לחייב ולזכות. אחרי מספר חודשים שבהם חויבנו מדי חודש בכ-200 שקל, פשוט החלטנו לחסום לפרטנר את הגישה לחשבון שלנו. לא יתכן שגוף פשוט מרשה לעצמו לשלוח יד לחשבון הפרטי שלנו בלי שום הגבלה ולקחת מה שבא לו".

 

תיק בהוצל"פ על הזיכויים של פרטנר

בני הזוג שילמו לפרטנר בהוראת קבע כשהיו לקוחות של החברה. ברגע שהתנתקו, פרטנר היתה אמורה להפסיק לגבות מהם כסף. מכיוון שלא חדלה, הם החליטו לבטל את הוראת הקבע הזאת, שפרטנר היתה אמורה לבטל. זה מאוד לא מצא חן בעיני פרטנר.

 

"אחרי מספר חודשים קיבלנו מכתב התראה לפיו פתחו לנו תיק הוצאה לפועל בסך 1,200 שקל, על חיובים שגויים, שפרטנר הודתה שהם שגויים! הגענו לעורכת דין במשרד עורכי הדין חן פישר שגובה עבור פרטנר וגם היא לא ידעה לומר במה מדובר. בסוף הם קיבלו תשובה מפרטנר: אחרי שביטלתם את הוראת הקבע חייבנו וזיכינו, כלומר אתם קיבלתם זיכויים שלא מגיעים לכם"

 

כלומר, למרבה האבסורד, פרטנר חייבה בטעות, הודתה בכך, חזרה על כך שוב ושוב, זיכתה, אבל ברגע שנחסמה הגישה החופשית שלה לבופה שהוא החשבון של בני הזוג, החברה גילתה פתאום שכל הזיכויים הועברו לבני הזוג והחיובים - בוטלו. כך שהיא בעצם שילמה לבני הזוג כסף וגם הגבייה העודפת הוחזרה להם. למרבה הצדק הפואטי - בני הזוג לא חיובו וגם זוכו. לפי פרטנר הם "הרוויחו" מכך 982 שקל (פיצוי שיתכן שביהמ"ש היה פוסק להם במילא על הטרטור ועוגמת הנפש).

 

"במשרד עורכי הדין אמרו לנו שלא חייבנו בפועל בשלושת החודשים בהם חויבנו וזוכינו, אבל בהחלט חויבנו. הדפסתי את תדפיסי האשראי שלנו. הם המשיכו לגבות בהוראת הקבע אוטומטית. כל חודש המשיכו לחייב כאילו שהציוד לא הוחזר. הם הודו, התנצלו וזיכו אותנו, ועכשיו הם תובעים אותנו". לאחר פניית ynet לחברה, התיק בוטל.

 

מפרטנר נמסר בתגובה: " בסיום ההתקשרות מול פרטנר, נותר לקרן חוב בשל הפרשים בין זיכויים לחיובים בפועל. התנצלנו בפני קרן על התמשכות הדברים, והודענו לה על ביטול הדרישה להחזר".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מומלצים