שתף קטע נבחר

מסע האצה

יזמים ויזמיות, חברי עמותת בוגרי 8200, הגיעו השבוע לניו יורק למפגשים מיוחדים עם משקיעים ומומחים שונים שיסייעו להם בקידום גלובלי ליוזמות והחברות שהקימו

עמותת בוגרי 8200 נחתה השבוע בניו יורק, עם שתי משלחות של יזמים נלהבים שהגיעו לתפוח הגדול כדי לנגוס ולזרז את קצב הצמיחה של החברות שהקימו. העמותה הובילה את המשלחות היישר אלינו במטרה לעזור ליזמיות ויזמים ישראלים לחזק את הארגונים והחברות שהם מנהלים.

 

זוהי המשלחת הראשונה מטעם תוכנית האצת הסטארטאפים של 8200 EISP, תוכנית אשר העמותה מפעילה בהתנדבות כדי לעזור ליזמים ישראלים לבנות חברות טכנולוגיה. המשלחת כללה יזמים שהקימו חברות מפותחות עם מוצר בשוק, כאלו שכבר מוכרות ללקוחות. היזמים קיוו להכיר אנשי מפתח בארה"ב בתקווה יעזרו להם להתפתח גלובלית, לגייס השקעות הון, לייצר וליזום שיתופי פעולה מקומיים ולהיפגש עם לקוחות פוטנציאלים מקומיים.

 

המיזמים המשתתפים במשלחת מגיעים מתחומים מגוונים, ומה שמאחד בין כולם זו כמובן היחידה שממנה מגיעים כל היזמים. בין החברות שהגיעו, חברה שעובדת על הגנת תווי פנים של המצולמים בתמונות וקטעי וידאו שעולים לרשת, כמו למשל לפייסבוק ואינסטגרם. המיזם מייצר רובד המקשה על תוכנות לזהות את פני המצולמים אך אינו מפריע לעין אנושית, כך חברות ריגול אינן יכולות לאסוף מידע פרטי על גולשים לפי זיהוי אוטומטי תווי פניהם בתמונות שעולות לרשת. מיזמים נוספים שהביאו עימם בוגרי היחידה הם בינה מלאכותית, המנהלת שדות אנרגיה סולארית באופן יעיל יותר מאדם. אפליקציה לטלפון הנייד שמאזינה לישיבות ומתרגמת את הרעיונות שעולים במהלכן למשימות לביצוע, כדי שלא ישכחו דברים שנאמרו בפגישה, ועוד.

 

״בכירים שפגשו משלחת קודמת שלנו עוד לפני שנתיים״, מסבירים חברי העמותה, ״תיארו את שלל הפעולות והצעדים שהביקור הזה הוביל״. מנהלת האחריות תאגידית של DELL EMC סיפרה שהיא עדיין עושה מנטורינג למשתתפת מהמשלחת הקודמת, הן כבר שנתיים בקשר והיא מלווה אותה. משתתפת שפגשה את הנהלת חברת הסייבר סייבריזן החלה לעבוד בחברה בעקבות המפגש. אנו שמחות לשמוע על האפקט החיובי״. במהלך השבוע האחרון ערכו חברי המשפחת ערבי קוקטייל להיכרות עם בכירים ובכירות בעולמות ההייטק והפיננסיים.

 

עיתעית ()
משלחת בוגרי 8200 בניו יורק.

 

המשלחת השניה של העמותה הגיעה מטעם תוכנית W2W, אשר הוקמה במטרה להצמיח את הדור הבא של המנהיגות במדינת ישראל, ומסייעת לנשים להתקדם בקריירה לתפקידי ניהול בכירים ולהקים מיזמים. המשלחת כללה נשים מוכשרות שהגיעו להיכרות אישית עם אנשי מפתח בארה"ב, לטובת המשך פיתוחן האישי כמנהיגות בישראל. בין המנטוריות שפגשו אישית את חברות המשלחת, היו מרב דודזון CTO במיקרוסופט, מור שלזינגר מנהלת הנדסה בגוגל, הלה גלבוע סמנכ"ל כספים ב- DELL EMC, אהובה ינאי מנכ"לית עמותת מתן. "בניו יורק הכל קורה מהר״, מתארת קרן הרשקוביץ, מנהלת וממייסדי תוכנית W2W. ״חווינו תהליכים מואצים מאוד במהלך הביקור. משתתפת במשלחת מתחום המשפט זומנה לפגישה אישית עם שותפה בכירה באחד ממשרדי עורכי הדין מהגדולים בניו יורק, במטרה ליצור שיתוף פעולה. נוצרו חיבורים בין משקיעים ויזמיות, יזמית שהגיעה עם המשלחת במטרה לקדם מיזם חברתי,למשל, החלה בשיח עם משקיעים שביקשו פגישות נוספות וקיבלה הצעות לשיתופי פעולה.״

המשלחות ניצלו את הביקור בעיר גם למפגש מסקרן באו"ם ושיחה עם דני דיין, קונסול ישראל ניו יורק.

 

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים