שתף קטע נבחר

האפליקציות החינמיות שיעזרו לכם להתקדם בקריירה

מלימוד שפה נוספת ועד רכישת כלים להתמודדות נגד לחץ - אספנו עבורכם את האפליקציות שיעזרו לכם להתקדם בקריירה

בשיתוף AllJobs

  

מחפשים את האתגר הבא בקריירה שלכם? עולם התעסוקה מלמד אותנו שוב ושוב שכדי לשמור על רלוונטיות, צריך להמשיך ללמוד, להתעדכן בטרנדים חדשים ולשמור על עיניים פקוחות - תמיד. האפליקציות הבאות יעזרו לכם ללמוד שפה חדשה, לסגל לעצמכם הרגלים טובים יותר ועוד דברים שיעזרו לכם להשתדרג:

 

עוד מידע, הצעות עבודה וקריירה באתר AllJobs

 

1. דולינגו - Doulingo

אם האנגלית שלכם תמיד גורמת לכם להילחץ, וגם אם אתם מתפארים בקורות חיים באנגלית, כדאי לכם להכיר את האפליקציה הפופולארית בעולם ללימוד שפות. עם למעלה מ-120 מליון משתמשים, תוכלו גם אתם להוריד אותה וללמוד את השפה הבאה שלכם, או לשפר שפה קיימת.

dualingo (צילום מסך)
dualingo(צילום מסך)

האפליקציה מעולה בעיקר לחיזוק יכולות שפה ולתרגול מעשי של שיחה. שיפור יכולות שיחה וכתיבה בשפה זרה היא דרך נהדרת לחזק את היכולות המקצועיות שלכם ולפתוח עבור עצמכם דלתות קריירה שאפילו לא דמיינתם.

 

להורדה 

 

2. קלוקיפיי - Clockify

התקדמות בקריירה היא בהחלט מבורכת אך היא מביאה איתה עומס שעלול להיות קשה לנהל והיום כבר לא צריך לעשות את זה לבד.

Clockify (צילום מסך)
Clockify(צילום מסך)

עם אפליקציית קלוקיפיי החינמית תוכלו לנהל את העבודה (ובואו נודה בזה, גם את החיים הפרטיים שלכם) בצורה קלה ונוחה, לחלק את שבועות העבודה שלכם לפי פרויקטים ואת ימי העבודה למשימות קטנות יותר, כך שלא תפספסו פגישות חשובות או דדליינים ותוכלו להתמודד עם התפקיד הבכיר או חיי העצמאות בלי בעיה בכלל.

 

להורדה

 

3. הד-ספייס - Headspace

אם כבר מדברים על עומס בעבודה ותקופות של התקדמות בקריירה, אחת הבעיות הגדולות יותר בעולם העסקי היא חוסר היכולת להתמודד עם מצבי לחץ קיצוניים. לקוחות, מעסיקים ומנהלים תמיד ירצו שנספק תפוקה מירבית במינימום זמן ולמען האמת, כדי להתקדם בקריירה כנראה צריך לדעת לספק את הדרישות האלה.

Headspace (צילום מסך)
Headspace(צילום מסך)

אפליקציית הד-ספייס תעזור לכם למצוא כמה דקות של שלווה ביום בהן תוכלו לעצור הכל ולהתחבר בחזרה למקום רגוע ושליו יותר. המטרה של האפליקציה היא לעזור לכם להפיג מתחים, להתרכז מחדש או אפילו להירדם טוב יותר על ידי שיעורי מדיטציה קצרים. זו דרך נהדרת להירגע לפני ישיבה חשובה, פגישה עם לקוח או אפילו לפני ראיון עבודה.

 

להורדה

 

4. פודבין - Podbean

אתם כנראה כבר יודעים שפודקסאטים הם הדבר החם בעולם הדיגיטל של ימינו ואם עדיין לא עליתם על רכבת השמע הזו, כדאי להצטרף כבר בתחנה הבאה.

Podbean (צילום מסך)
Podbean(צילום מסך)

בפודבין תוכלו למצוא מגוון רחב של פודקאסטים בתחומים מקצועיים כמו ניהול מוצר, שיווק, ניהול עסקים, עולם הנדל"ן ובעצם כל תחום עסקי שתרצו לבחור. זוהי דרך נפלאה להפוך זמן מת לשעות בהן תוכלו ללמוד על התפתחויות בתחום העסקי שלכם, להאזין לראיונות עם אנשי מקצוע, לשאוב השראה או פשוט להישאר בעניינים ורלוונטיים.

 

להורדה

 

5. סקיל שר - SkillShare

אחרונה חביבה היא SkillShare, שהיא אמנם לא חינמית אבל מציעה תקופת ניסיון שבמהלכה אפשר להיחשף למגוון עצום של תכנים מקצועיים ללמידה עצמית. החל מתוכנות עריכה, צילום וסאונד, עיצוב, קורסים טכנולוגיים ועד לניהול ויזמות עסקית.

SkillShare (צילום מסך)
SkillShare(צילום מסך)

לסיכום, אף פעם לא מאוחר מדי ללמוד ולהתפתח ובתקופה הדינמית שבה אנחנו חיים, זה עוד יותר חשוב כי כל עוד אתם רלוונטיים לתחום העיסוק שלכם ויש לכם את הכישורים שמעסיקים מחפשים, הגיל שלכם לא מעניין אף אחד. ואם אין זמן? עשו זאת כשאתם ממתינים לרופא, עומדים בפקק, מנקים, עושים כושר, או במקום לצפות בעוד סדרה בערב.

 

להורדה

 

*חלק מהאפליקציות מציעות מסלולים בתשלום. השימוש באפליקציות על אחריות המשתמש.

 

בשיתוף AllJobs

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים