פורד עומדת להשיק מוסטנג חשמלית, ראשונה ברשימה ארוכה של דגמים שאינם משתמשים בבנזין הנשאב ממיכל דלק כדי לנוע, אלא באנרגיה המגיעה מסוללה. מגיפת הקורונה וסגירת רשתות האספקה ופסי הייצור שהגיעו בעקבותיה האטו אמנם את קצב ההתקדמות, אבל לא מונעים מיצרנית הרכב האמריקאית להמשיך ולקדם את מהפיכת השקע-תקע. הפעם באמצעות דגם חסר תכניות ייצור אמנם, אבל בכל זאת עם ביצועים מעולם אחר שווה להכיר.

קבלו את מוסטנג קוברה ג'ט 1400. עם מנוע חשמלי שמייצר 152 קג"מ ברגע בו נלחצת דוושת התאוצה, ולא פחות מ-1,400 כוחות סוס. בפורד טוענים כי המפלצת הזו מסוגלת לחצות את קו רבע המייל (כ-400 מטרים) תוך קצת יותר משמונה שניות. זמן בלתי נתפס למכוניות סדרתיות וקיצוני גם למכוניות מירוץ ייעודיות.
"פורד תמיד השתמשה בספורט המוטורי כדי להציג חידושים", אמר דייב פריצ'ק, העומד בראש החטיבה שמקדמת את דגמי התדמית הבולטים של היצרנית כמו מוסטנג GT, ברונקו עתידי או GT נוכחית. "יחידות הנעה חשמליות מעניקות לנו פוטנציאל ביצועים מעולם אחר. הקוברה ג'ט 1400 היא דוגמה לדרך בה אפשר להגיע לקצה באמצעות טכנולוגיה חדשה", הוסיף וסיים את מלאכת קידום התדמית המתבקשת, של אחד ממותגי הרכב העומדים בפני מהפיכת דגמים קיצונית במיוחד.
מארק ראשברוק, העומד בראש חטיבת הספורט המוטורי והביצועים בקונצרן, הוסיף כי "הפרויקט הזה היה אתגר עבור כולנו, אבל אחד שאהבנו להתמודד איתו. ראינו בקוברה ג'ט הזדמנות להתחיל ולפתח יחידות הנעה חשמליות עבור מכוניות מירוץ עימן יש לנו כמובן ניסיון רב. זה היה פרויקט פנטסטי, ואנחנו מקווים שהוא ראשון מרבים מסוגו עבורנו".