שתף קטע נבחר

יש יורשת: לבולט נולדה בת

האצן האגדי הפך לאב לאחר שבת זוגו בשנים האחרונות, קאסי בנט, ילדה בת. ראש ממשלת ג'מייקה בירך: "מזל טוב לאגדת הספרינטים שלנו"

יש יורשת. אגדת הספרינט האולימפי, אוסיין בולט, הפך אמש (שלישי) לאב לאחר שזוגתו בשנים האחרונות קאסי בנט ילדה תינוקת.

 

מי שאישר את ההודעה המשמחת, היה דווקא ראש ממשלת ג'מייקה, אנדרו הולנס, שבירך את בולט בחשבון הטוויטר שלו: "מזל טוב לאגדת הספרינטים שלנו, יוסיין בולט וקאסי בנט עם בואה לעולם של התינוקת שלהם".

 

אוסיין בולט (צילום: גטי אימג'ס)
אוסיין בולט(צילום: גטי אימג'ס)

 

בולט, שמחזיק בשיא העולם בריצות ל-100 מטרים ול-200 מטרים, אישר שבנט מצפה לבת בסרטון אינסטגרם בחודש מרץ, כשהוא מתריע בבדיחות כי כל המחזרים העתידיים יתרחקו מבתו. "כל גבר! כל ילד! אל תשחק איתי!" התלוצץ מי שזכה שמונה פעמים בזהב האולימפי.

 

עם זאת, לכל מי שמפנזטז על יורשת לגנים האדירים של מי שהוא הספרינטר היחיד שזכה בזהב ב-100 מ' ו -200 מ' בשלוש אולימפיאדות ברציפות (2008, 2012 ו- 2016) - בולט אמר בעבר בראיונות, שהוא מתכוון לייעץ לילדיו העתידיים שלא ללכת בעקבותיו, בקריירה הספורטיבית המפוארת.

 

בולט ובנט כשעוד הייתה בהריון

 

"זה יהיה קשה לילד שלי", סיפר בולט. "אם הם רוצים לעשות את זה, אני בסדר עם זה. אבל בהתחלה אני הולך להגיד להם לא לעשות את זה, כי אני יודע את הלחץ שיבוא עם זה". בקריירה המרשימה שלו, בולט זכה 11 פעמים בתואר אלוף העולם, כאשר בתום אליפות העולם ב-2017 בלונדון, שם זכה בארד בריצה ל-100 מטר, הוא הודיע על פרישה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: גטי אימג'ס
אוסיין בולט
צילום: גטי אימג'ס
מומלצים