מתקן חדש לייצור קנאביס בעוטף עזה

בימים אלו החלה חברת הקנאביס הרפואי קנדוק להפעיל את מתקנה החדש לייצור קנאביס בניר עוז שבעוטף עזה, בו השקיעה עשרות מיליוני שקלים. החברה, אותה מובילים היו"ר אהוד ברק והמנכ"ל אלון גרנות (לשעבר בכיר בחברת פרוטרום), נמצאת בבעלות חברת האם אינטרקיור.
2 צפייה בגלריה
אהוד ברק
אהוד ברק
אהוד ברק
(צילום: רויטרס)

פלייטיקה חוזרת לשגרה

חברת המשחקים הבינלאומית פלייטיקה (Playtika), בבעלות המייסד והמנכ"ל רוברט אנטוקול, חוזרת בימים אלו לשיגרה מלאה ומגייסת עשרות עובדים חדשים. בנוסף, החברה השיקה בית קפה חדש שעתיד לשמש לפגישות ולאירועים מקצועיים של עובדי החברה במשרדיה בהרצליה פיתוח.

איש העסקים בועז דקל נפגש עם הרב יעקב גלויברמן

איש העסקים בועז דקל, ממקימי חברת בר שיווק והפצה וחברת ניהול הפרויקטים P.M.I, נפגש עם הרב יעקב גלויברמן, הידוע בסימן ההיכר שלו: כובע הקסקט. במהלך הפגישה, העניק דקל לרב את הספר "הבניין שבו נולדה המדינה" ואת הספר "החותם העשירי", המספר את סיפור חייו של אליהו דובקין, החותם העשירי על מגילת העצמאות, ממנהיגי תנועת העבודה וגם סבו של דקל.
2 צפייה בגלריה
בועז דקל והרב יעקב גלויברמן
בועז דקל והרב יעקב גלויברמן
בועז דקל והרב יעקב גלויברמן
(צילום: עצמי)

מורן אטיאס היא הפרזנטורית החדשה של קניון הדר

השחקנית מורן אטיאס, שהתגוררה ופעלה בלוס אנג'לס בשנים האחרונות, נחתה בישראל עם פרוץ משבר הקורונה, ומסתבר שזה השתלם לה: אתמול היא חתמה על חוזה בתור הפרזנטורית החדשה של קניון הדר בירושלים. עלות ההשקעה בקמפיין מוערכת בכחצי מיליון שקל, וברור שאטיאס תשלשל לכיסה סכום לא מבוטל מהקמפיין. לדברי לירון אלקיים, מנהלת קניון הדר: "אטיאס מייצגת הצלחה בינלאומית עם ערכים שורשיים בתרבות הישראלית. היא מייצגת חוזקה נשית, העצמה, תרומה לקהילה ואופנתיות".

נועה קירל כבר לא הפרזנטורית של רנואר

הוחלט בינואר: חברת האופנה רנואר והפרזנטורית שלה בשלוש העונות האחרונות - כבר לא. קירל החלה כפרזנטורית ברנואר לפני כשנה וחצי והספיקה להוציא מהדורה מוגבלת הנושאת את שמה ושני קליפים מוסיקליים, שאותם הפיקו החברות DRUM ו-SLT. מרנואר נמסר: "אנו מודים לנועה על תקופה נהדרת, ומאחלים לה הצלחה בהמשך הדרך".