תעוזה נשית לסיום הקורונה

מוזיאון נחום גוטמן לאמנות פתח את שעריו בפעם הראשונה לאחר הקורונה: אנשי עסקים ובכירים במשק השתתפו באירוע פתיחת תערוכה קבוצתית, שבה מציגות שש אמנויות ישראליות עבודות של תעוזה נשית. נכחו: אוצרת התערוכה ומנהלת המוזיאון, מוניקה לביא; ד"ר ציפי לנדאו ויגאל לנדאו, מבעלי רציו; חמי גוטמן ורעייתו רותי; איש העסקים רוני דיסנצ'יק ורעייתו נאווה, ואפילו מיקי רוזנטל, ח"כ לשעבר שעסק לא מעט ביחסי הוון-שלטון.
2 צפייה בגלריה
מוניקה לביא, ציפי לנדאו, נאוה ורוני דיסנצ'יק, יגאל לנדאו
מוניקה לביא, ציפי לנדאו, נאוה ורוני דיסנצ'יק, יגאל לנדאו
מוניקה לביא, ציפי לנדאו, נאוה ורוני דיסנצ'יק, יגאל לנדאו
(צילום: אסף לב)

אילנית לוי בקמפיין ערב

לבית האופנה GOLBARY שבבעלות האחים דוד, משה ויעקב גולברי, הגיעה השבוע אילנית לוי, מלכת יופי לשעבר ומנחת טלוויזיה, לצילומי הקמפיין החדש לקיץ 2020 - קולקציית בגדי ערב ואירועים. הקמפיין יעלה בתחילת יולי בעלות של כמיליון שקל.
2 צפייה בגלריה
אילנית לוי
אילנית לוי
אילנית לוי
(צילום: יניב אדרי)

איה דבורין בראש פאר לוין נגב

משרד היח"צ והאסטרטגיה פאר לוין תקשורת פותח משרד בבאר שבע שייקרא פאר לוין נגב. המשרד יעניק שירות ללקוחות החברה מהנגב והדרום וללקוחות חדשים. בראש המשרד תעמוד יועצת התקשורת, תושבת להב שבנגב, איה דבורין. הרציונאל מאחורי ההחלטה הוא התנופה של הנגב, שהביאה לצמיחה עסקית וכלכלית במקום.

בהשקעה של 25 מיליון דולר: בית קרן מנדל נפתח

קרן מנדל ישראל קיימה אתמול בערב (א') את אירוע הפתיחה של בית קרן מנדל בירושלים, שהוקם בהשקעה של 25 מיליון דולר, בנוכחותם של משה ליאון, ראש העיר ירושלים; משה ויגדור, מנכ"ל קרן מנדל-ישראל, ובהשתתפות מקוונת של בני משפחת מנדל: פרופ' יהודה ריינהרץ, נשיא הקרן; סטיב הופמן, יו"ר הקרן מנדל, וחברי הוועד המנהל. במהלך הטקס הוקרן סרט על פעולותיה של הקרן בארץ, שמפעילה תוכניות מנהיגות ושהשקיעה בישראל כשני מיליארד שקל עד היום, תוך שילוב תמונות מחייו של מורט מנדל ז"ל ודברים שאמר. ויגדור וליאון השתתפו בקביעת המזוזה. בנוסף, במהלך הטקס שודרה ברכה של נשיא המדינה, ראובן (רובי) ריבלין.