שתף קטע נבחר

למה כדאי לחשוב חיובי? החדשות הטובות

למה כדאי לכם להיות אופטימיים, כמה עולה מכתב מפוקפק שכתב ואן גוך ומי שבה הביתה? מבזק החדשות הטובות

מחקר חדש מאוניברסיטת לונדון מצא שחשיבה שלילית יכולה לגרום לדמנציה, אבל, יש גם חדשות טובות במחקר הזה - אתם יכולים להתאמן על להיות אופטימיים.

 

 

החוקרים מצאו כי חשיבה שלילית חוזרת ונשנית תגרום לדעיכה קוגניטיבית, ויותר מזה, היא תגרום לתפקוד גבוה יותר של שני חלבונים מזיקים האחראים למחלת האלצהיימר. זהו מחקר ראשון מסוגו שמראה קשר ביולוגי בין חשיבה שלילית ממושכת והמחלה.

 

החדשות הטובות הן שמי שכבר לוקח את החיים בכיף, שימשיך לעשות זאת! אתם משפרים את איכות החיים שלכם, ולמי שקצת מתקשה - מחקרים מראים שאפשר "לאמן את המוח" להיות אופטימי, בדיוק כמו לאמן שריר. והיי, מסתבר שאופטימיות מגינה עלינו מפני הסיכון להתקפי לב, אירועים מוחיים ועוד תרחישים גופניים מפחידים.

 

אילוסטרציה (צילום: shutterstock) (צילום: shutterstock)
אילוסטרציה(צילום: shutterstock)

 

המכתב של ואן גוך

וקצת היסטוריה בחדשות הטובות. מכתב נדיר שמפרט את מעשיו של הצייר וינסנט ואן גוך, בבתי בושת יימכר במכירה פומבית, המכתב נכתב במשותף על ידי וינסנט ופול גוגן, עוד צייר שפעל במאה ה-19, ומפורטים בו הביקורים של הצמד בבתי זונות בצרפת, והוא נשלח לשני ציירים נוספים.

 

על הרצף ההיסטורי, זמן קצר לאחר מכן, ואן גוך צייר כמה מיצירותיו הידועות ביותר, כמו כיסא ואן גוך וחלק גדול מסדרת "החמניות" שלו. המכירה הפומבית בשבוע הבא.

 

 

לאסי חזרה הביתה

ולסיום, חדשות טובות - לאסי שבה הביתה! חברת פילמהאוס, המפיצה סרטי אנימציה, נערכת לחזרה לשגרה, כשצילמה את מאחורי הקלעים של הסרט החדש "לאסי", שמתוכנן לצאת בקרוב לבתי הקולנוע.

 

לאסי ()
לאסי

 

גיא גולדברג ואורה שולמן המתוקים, שמככבים בגרסה המדובבת של הסרט, הגיעו על מנת להקליט את הקולות, ושימו לב איזו אורחת קפצה לביקור, שכמובן גנבה את ההצגה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים