הספונסר החדש של הפועל

הכשרה חברה לביטוח, בניהולו של שמעון מירון, תעניק חסות, שמוערכת בכמה מאות אלפי שקלים למועדון הכדורגל הפועל תל אביב. הצדדים חתמו על הסכם חסות רשמי עד לתום העונה עם אופציה להמשך ההתקשרות, כאשר לוגו החברה יתנוסס על קדמת מדי הקבוצה, על לוח הראיונות ובשלטי הלד במשחקיה הביתיים של הקבוצה.
2 צפייה בגלריה
שמעון מירון
שמעון מירון
שמעון מירון
(צילום: אבשלום שושני)

שת"פ נשימתי

מנכ"ל רפאל, אלוף (מיל') יואב הר-אבן; וסמנכ"ל התפעול, יואב וקסלר, ביקרו השבוע במפעל חברת באיה טכנולוגיות בפתח תקווה, שמייצרת מכונות הנשמה ניידות מתוצרת פלייט מדיקל, כחלק משיתוף פעולה מתפתח בין החברות. אמיר קליינשטרן, מנכ"ל פלייט מדיקל; ויורם חלילי, מנכ"ל משותף בבאיה טכנולוגיות, הסבירו לנציגי רפאל את ההחלטה להאיץ את תפוקות קו הייצור הקיים לטובת מערכת הבריאות לקראת החורף הקרוב.
2 צפייה בגלריה
יואב וקסלר, יואב הר-אבן, יורם חלילי
יואב וקסלר, יואב הר-אבן, יורם חלילי
יואב וקסלר, יואב הר-אבן, יורם חלילי
( צילום: יח"צ באיה)

סונול ב-90

אתמול (רביעי) זה קרה: לאחר עבודות והמתנה, נפתחה תחנת דלק סונול על כביש 90, באזור ים המלח. בטקס החניכה נקבעו המזוזות ונגזר הסרט, במעמד מנכ"ל סונול, ניר גלילי; ראש מועצת תמר, ניר ונגר; ראש עיריית דימונה, בני ביטון; ויו"ר ועד עובדי מפעלי ים המלח, ארמונד לנקרי, ואורחים נוספים.

שטראוס שותלים

כ-1,000 מעובדי קבוצת שטראוס לקחו חלק בשבוע האחריות החברתית השנתי של הקבוצה, והשתתפו במיזמי התנדבות ברחבי הארץ. גיורא ברדעה, מנכ"ל קבוצת שטראוס, שתל אבוקדו בכפר פינס, ואייל דרור, מנכ"ל שטראוס ישראל, קטף ירקות באבן יהודה.

מנכ"ל חדש בזוגלובק

אלי זוגלובק, יו"ר פעיל של חברת זוגלובק, מינה את רן אקרמן (55) למנכ"ל החברה. המטרה היא להרחיב את תהליכי הצמיחה והפיתוח העסקי של החברה בארץ ובחו"ל.