הרב יוסי ערבליך, מייסד עמותת "למענכם", שמספקת יעוץ רפואי חינם לנזקקים, ורעייתו רייצ'ל, ערכו בר מצווה לבנם, אהרון, בהרצליה פיתוח. בין אלו שלא פספסו את האירוע היו: פרופ' רוני גמזו, מנכ"ל איכילוב; פרופ' גבי ברבש, לשעבר מנכ"ל משרד הבריאות, וזוגתו ד"ר נורית ארליך, מנהלת מח' עיניים באיכילוב; יוחנן לוקר, מנכ"ל קופ"ח כללית; איש העסקים מיכאל מירילשוילי ורעייתו לורה, נשיאת כבוד של הארגון למענכם בארץ; הרב ישראל מאיר לאו, איש העסקים רומן שלאל וגם מלי לוי ושמעון גרשון.
3 צפייה בגלריה
פרופ' גבי ברבש וד"ר נורית ארליך, הרב יוסי ארבליך, איש העסקים מר שלל
פרופ' גבי ברבש וד"ר נורית ארליך, הרב יוסי ארבליך, איש העסקים מר שלל
פרופ' גבי ברבש וד"ר נורית ארליך, הרב יוסי ערבליך, איש העסקים רומן שלאל
(צילום: יחזקאל איטקין )
3 צפייה בגלריה
מלי לוי ושמעון גרשון עם הרב יוסי ארבליך, רעייתו ובנו
מלי לוי ושמעון גרשון עם הרב יוסי ארבליך, רעייתו ובנו
מלי לוי ושמעון גרשון עם הרב יוסי ערבליך, רעייתו ובנו
(יחזקאל איטקין)

איתי לוי חולם להיות איש עסקים

הזמר איתי לוי, הפרזנטור של מותג האופנה לי קופר, הגיע בחמישי האחרון לת"א, לצילומי קמפיין קיץ 2020 של החברה, לקראת העלאת הקמפיין שיעלה בקרוב בהשקעה של שלושה מיליון שקל. על הסט פגש את הדוגמניות ירדן ויזל ונטע ברזני, ובאותו מעמד אמר כי "החלום שלי להיכנס לתחום העסקים, ולהגשים את עצמי באמצעות ענף האופנה".
3 צפייה בגלריה
נטע ברזני, איתי לוי וירדן ויזל
נטע ברזני, איתי לוי וירדן ויזל
נטע ברזני, איתי לוי וירדן ויזל
(עופר חג'יוב)

ברא צמחים בחסות למירוץ אופניים

חברת ברא צמחים, מפתחת ומייצרת תוספי תזונה, תעניק חסות ראשית למירוץ אופני השטח הישראלי EPIC Israel, שצפוי להתקיים באוקטובר הקרוב. גיל צלר, מנכ"ל ברא צמחים, וגל צחור, מארגן תחרות Epic Israel, חתמו על שיתוף פעולה, כשהאג'נדה היא להדגיש את החשיבות על שמירה על אורח חיים בריא בכלל ובקרב ספורטאים בפרט. החסות ניתנה לשלוש שנים בסכום מוערך של כמיליון שקל.

הסטארטאפ שגייס 4 מיליון דולר לשיפור ביצועי דבורים

הסטרטאפ הישראלי BeeHero, מפתח טכנולוגיה לשיפור ביצועי דבורים, גייס ארבעה מיליון דולר ממשקיעים וקרנות בארה"ב. הסטרטאפ, שפועל במתחם SOK בת"א ובפאלו אלטו בקליפורניה, הוקם ע"י עומר דוידי, מיכל רויזמן, איתי כנות ויובל רגב, כשהמערכת כבר מותקנת ב-20 אלף כוורות, ועוקבת אחרי חייהן של כמיליארד דבורים.
בשבוע האחרון לקחו מנכ"לים ובכירים במשק חלק בקמפיין רשתי של המוסד לבטיחות ולגיהות, במטרה לשמור על שגרת עבודה בטוחה. במשתתפים: עופר בלוך, מנכ"ל חברת חשמל; דני עטר, יו"ר קק"ל, ורב טפסר דדי שמחי, נציב כבאות והצלה.