חדשנות ישראלית-טאיוואנית

חברת החדשנות הטיאוונית Innovation to Industry השיקה תוכנית בשם IP² LaunchPad, ל-25 סטארטאפים ישראלים מתחומי הרפואה הדיגיטלית, הסייבר סקיוריטי ועוד. החברה הקצתה כ-70 מיליון דולר להשקעה בחברות.
אירוע ההשקה התקיים ושודר בתל אביב ובטייפה (אי קטן ליד סין) בו זמנית. בין היתר לקחו חלק: הנספחת הכלכלית של טיוואן בישראל, מונה לי; מנכ"ל חברת הייעוץ הישראלית הלתייר גלוב, המנהל את התוכנית בישראל - רני שפרון; מנהל משרד הכלכלה והתרבות של ישראל בטיוואן, עומר כספי, ויו"ר i2i, ד"ר גרי גונג, שיזם את התוכנית בעקבות ביקוריו בישראל.
2 צפייה בגלריה
נציגי 25 חברות הסטארטאפ הישראליות
נציגי 25 חברות הסטארטאפ הישראליות
נציגי 25 חברות הסטארטאפ הישראליות
(צילום: נטי לוי)

אינטל מתרימה את העובדים

חברת אינטל תרמה מענקים בסך כולל של שני מיליון שקל ל-150 עמותות וארגונים בישראל, בהן עובדיה מתנדבים. על כל שעת התנדבות של עובד, אינטל מעניקה 10 דולר לארגון או העמותה שבהם הוא מתנדב.
בין 150 העמותות שקיבלו את מענקי ההתנדבות בישראל על פי הנחיות קרן אינטל - קרן רש"י, שקיבלה את המענקים עבור תוכנית בפריפריה הדרומית לילדים מעוטי יכולת, מד"א וארגון לתת.
2 צפייה בגלריה
עובדי אינטל מתנדבים
עובדי אינטל מתנדבים
עובדי אינטל מתנדבים
(צילום: דוברות אינטל)

ארנק דיגטלי לגננות הירושלמיות

חברת הפינטק (טכנולוגיה פיננסית) Bcard, שמתאימה ארנק דיגיטלי לרשויות ולקוחות עסקיים הודיעה על אספקת כרטיסים נטענים לכ-550 גננות בגני עיריית ירושלים, כדי שינהלו את תקציבי הגן בצורה נפרדת מחשבונות הבנק האישיים שלהם. זאת בשיתוף עם עיריית ירושלים.