סין סוגרת את הפער

עשרות מנהלים של חברות ישראליות הפועלות בסין השתתפו במפגש השנתי של "מועדון עסקים בסין". את המפגש הווירטואלי יזמה חברת PTL Group, המספקת שירותי ניהול ותפעול לחברות ישראליות ובינלאומיות בסין, כשלראשונה לקחו בו חלק צוות החברה משנגחאי, שמורכב ברובו מנשים. אריה שרייר, מנכ"ל PTL Group שמתגורר בשנגחאי: "בעקבות הקורונה סין להוטה לסגור את פער טכנולוגי מול המערב, מה שפותח חלון הזדמנויות קצר ומעניין לחברות טכנולוגיה ישראליות".
2 צפייה בגלריה
המנהלות הסיניות של PTL Group  ואריה שרייר
המנהלות הסיניות של PTL Group  ואריה שרייר
המנהלות הסיניות של PTL Group ואריה שרייר
(צילום: PTL Group)

מור חן מאיצה את 8200

כבכל שנה, עמותת בוגרי יחידה 8200 ערכו אירוע לחיבור בין משקיעים וסטארטאפים לסיום מחזור שנתי של תוכנית EISP, תוכנית האצת הסטארטאפים, שהוקמה ע"י יוצאי היחידה. השנה התקיים האירוע בזום ובמסגרתו הפיקה העמותה סרטונים, שהציגו את המיזמים השונים. מור חן, מנכ"ל תוכנית ההאצה EISP 8200, ציינה שעד כה התוכנית תמכה ב-153 סטארטאפים, שגייסו סכום כולל של יותר מ-670 מיליון דולר.
2 צפייה בגלריה
מור חן מנכ"ל תוכנית ההאצה EISP 8200
מור חן מנכ"ל תוכנית ההאצה EISP 8200
מור חן מנכ"ל תוכנית ההאצה EISP 8200
(צילום: יח"צ)

החינוך והסייבר נפגשים

קבוצת קונגה הברזילאית, חברת חינוך שמעניקה שירותי חינוך למיליוני ברזילאים בגילאי בית ספר והשכלה גבוהה, גייסה את חברת הסייבר הישראלי גארדיקור (Guardicore). במסגרת ההסכם הוטמעה בשרתי החברה מערכת Guardicore Centra הישראלית, שמזהה מתקפות בזמן אמת ומתריעה על כך מיידית. חברת גארדיקור הוקמה על ידי דרור סלעי, פבל גורביץ' ואריאל צייטלין וגייסה עד כה 110 מיליון דולר ממשקיעים שונים.

גן משחקים ראשון בבית ג'אן

בימים אלה מוקם גן משחקים ראשון בכפר הדרוזי בית ג'אן, שנבנה על ידי הארגון הפילנתרופי JNF UK בעלות מוערכת של כ-585 אלף שקל.