שתף קטע נבחר

מרכז תל אביב נודד דרומה - כך תוכלו לנצל את ההזדמנות ולהתמקם בשכונה הלוהטת הבאה

העתיד של תל אביב נמצא בדרום העיר. ההצלחה של מרכז העיר, על העסקים השוקקים, הנגישות המעולה והאוכלוסייה החזקה, מגיעה כעת לפלורנטין ודרומה, שהופכת עם השנים לשכונת מגורים איכותית ומבוקשת למשפחות צעירות וצעירים. מה הופך את הפוטנציאל של פלורנטין לגורם משיכה עבור משקיעים ומשפחות שמחפשות עתיד בתל אביב במחיר שפוי? ומהו הפרויקט היוקרתי שמציע הכל מתחת לבית, יחד עם שקט ירוק בלב העיר הגדולה?

עם השנים, ככל שתל אביב הופכת יותר ויותר למרכז הבלתי מעורער של העסקים, הבילויים והתרבות של ישראל, השכונות שמסביב למרכז העיר הולכות ומתפתחות, ומושכות אליהן אוכלוסיות חדשות. אחת הדוגמאות לשגשוג של השכונות הדרומיות היא פלורנטין, שנמצאת בתהליך מואץ של הפיכה משכונה של בתי מלאכה, לשכונת מגורים עם איכות חיים גבוהה.

 

 

בהתאם, השכונה הפכה בשנים האחרונות למוקד משיכה עבור צעירים ומשפחות שמחפשות שילוב בין קרבה למרכז העניינים, שקט ופארקים, ומחירים שפויים בהרבה מהשכונות שמצפון לה.


שוחחנו עם שמאים מובילים, אדריכלים ואנליסטים מתחום הנדל"ן, על מנת להבין את סוד הקסם והפוטנציאל העצום של פלורנטין ודרך סלמה בפרט:

 

 

אם כן, נראה שכולם מסכימים פה אחד: פלורנטין נמצאת בעלייה חדה, והיא צפויה להתפתח מאוד בשנים הקרובות. העירייה תומכת ומקצה תקציבים, תכנית המתאר החדשה מתווה את העתיד, הבנייה החדשה מכניסה אוכלוסיות חדשות, כיכרות, שטחים פתוחים ומוסדות חינוך עומדים להיבנות - והכל בלב תל אביב האותנטית, ובמחירים משתלמים.

 

"העיר החדשה", ההולכת ונבנית סביב ציר סלמה, נמצאת בתנופה של בנייה, והפרויקטים החדשים מציעים מגוון סוגי דירות, כולל דירות 4-5 חדרים למשפחות צעירות ומבוססות. חלון הזמן הנוכחי הוא ההזדמנות לשריין לעצמכם עתיד בשכונת העתיד של תל אביב, עם בתי קפה, תרבות, יצירתיות ומקומות בילוי - ממש מתחת לבית.

 

  

פרויקט היוקרה MoMa מבית קבוצת חג'ג', הנמצא בלב השכונה המתפתחת, משלב בין הלייפסטייל התל אביבי לשטח ירוק ושקט בגודל 3 דונם, כחלק מהפרויקט עצמו. שיווק הפרויקט נמצא בשלב אחרון של מחירי Pre-Sale, לפני עליית המחירים הקרובה: החל מ-2.56 מיליון ₪ בלבד ל-3 חדרים עבור חוויית מגורים באחד הפרויקטים המפוארים ביותר בדרום תל אביב. אין ספק שמדובר בסטנדרט חדש של מגורים באחת השכונות המבוקשות בתל אביב. בזכות אופיו היוקרתי של הפרויקט והמיקום האטרקטיבי שלו, אחד הבניינים נמכר לרשת מלונות Brown. משפחות צעירות, משקיעים נבונים ומספר מפורסמים כבר השקיעו בעתיד של תל אביב ושלהם.

 

תנו לעצמכם לצאת מההמולה של העיר, ולהישאר קרוב למרכז העניינים.

 

רוצים לבנות את העתיד בעיר העתיד של תל אביב? לפרטים על פרויקט MoMa היכנסו>>

 

 

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים