מתחם עבודה משותף ראשון בערבה התיכונה

המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל, חנך מתחם עבודה משותף הראשון בערבה התיכונה: "קליקה ערבה תיכונה". המתחם יעניק לתושבי הערבה התיכונה שירותים של מנטורינג, פיתוח כלכלי ועסקי, והוא נפתח במסגרת מהלך להקמת רשת של כ-45 מתחמי עבודה משותפים ומסובסדים בפריפריה החברתית והגיאוגרפית, בהיקף כולל של 90 מיליון שקל. בטקס הפתיחה השתתפו, בין היתר, מנכ"ל המשרד אריאל משעל, וראש המועצה אייל בלום.
3 צפייה בגלריה
אריאל משעל ואייל בלום
אריאל משעל ואייל בלום
אריאל משעל ואייל בלום
(צילום: גילה טל)

קמפיין הבלונד

הדוגמנית והשחקנית אמילי רטאייקואסקי, בעלת למעלה מ-26 מיליון עוקבים באינסטגרם, נבחרה להוביל את הקמפיין החדש לסדרת הבלונד של חברת טיפוח השיער קרסטס, שיתקיים גם בישראל. זה הספיק לה כדי להחליט שהיא הופכת מברונטית מושבעת לבלונדינית.
"מעולם לא צבעתי את השיער שלי או שיניתי את האורך בכל חיי", אמרה רטאייקובסקי, שפרצה לתודעה הציבורית בווידאו קליפ של השיר Blurred Lines, שבו הופיעה כשלגופה רק חוטיני שקוף למחצה.
3 צפייה בגלריה
אמילי רטאייקואסקי
אמילי רטאייקואסקי
אמילי רטאייקואסקי
(צילום: יח"צ קרסטס)

מנכ"ל משרד התיירות מטייל

סמנכ"ל חברת התיירות פגסוס, איתמר ניר, הצעיד את מנכ"ל משרד התיירות, אמיר הלוי, בטיול הראשון שקיימה החברה במסלול של ירושלים - צפון ים המלח.
3 צפייה בגלריה
איתמר ניר ואמיר הלוי
איתמר ניר ואמיר הלוי
איתמר ניר ואמיר הלוי
( צילום: יח"צ)

זיו רונן מונה למנכ"ל גוליבר E-com

זיו רוזן (43), מונה למנכ"ל קבוצת גוליבר E-com, מערך קמעונאי ארגוני לניהול אתרי Ecommerce בעולמות התיירות והפנאי. רוזן, ששימש בתפקידו מנכ"ל חברת התיירות גוליבר, יעמוד בראש קבוצה שמנהלת את גוליבר, טרווליסט, Enjoy, חוליו, שופרסל טרוול, Hidden Flights.