מגפת הקורונה מסרבת לדעוך והוליווד מגיבה בהתאם: שני סרטי הדגל של הקיץ ,"טנט" ו"מולאן" נדחו מחודש יולי לחודש אוגוסט. "טנט" של כריסטופר נולאן ייצא ב-12 באוגוסט במקום ב-30 ביולי, בעוד "מולאן", עיבוד הלייב של אקשן של דיסני, ייצא ב-21 באוגוסט במקום ב-14 ביולי. גם הסרט "ביל וטד בקצב המוזיקה" נדחה ל-28 באוגוסט.
זו כמובן לא הדחייה הראשונה של שני הסרטים שתאריך היציאה שלהם מתחלף כל כמה שבועות, בהתאם להתקדמות המגיפה העולמית. לפי הערכות, בצפון אמריקה בתי הקולנוע מתכוונים לפתוח את דלתיהם בחודש יולי, אולם ראשי האולפנים חוששים כי צופים רבים ימנעו מלהגיע לאולמות מחשש להידבקות בנגיף הקורונה.
בישראל לעומת זאת, מנהלי סינמה סיטי הודיעו בשבוע שעבר כי בתי הקולנוע יפתחו ב-9 ביולי, בהתאם להנחיות משרד הבריאות הכוללות ישיבה מרווחת בקפסולות ורכישת כרטיסים באינטרנט כדי להימנע מתורים. במידה והחלטה זו לא תשתנה עקב הגל השני, הסרט הראשון שיוקרן בארץ יהיה סרט האנימציה "סקובי דו" המיועד לכל המשפחה. סרט נוסף שאפשר יהיה לראות על המסך הגדול הוא "דוליטל" בכיכובו של רוברט דאוני ג'ויניור, שיצא בישראל בסוף מרץ - רגע לפני שבתי הקולנוע נסגרו.