הבידוד עשה להם טוב: "הנסיכה הקסומה", הסרט האהוב מ-1987, זכה לחידוש מיוחד בשירות הסטרימינג קוויבי וישודר החל ממחר (ב'), מדי יום במשך שבועיים, בחלקים קצרים שיימשכו כמה דקות. סוללה של כוכבים הוליוודיים בהם המוזיקאי ג'ו ג'ונאס וזוגתו סופי טרנר ("משחקי הכס"), קומון וטיפאני האדיש, ניל פטריק האריס ובן זוגו דיוויד בורטקה, כריס פיין וזוגתו אנבל וואליס, יו ג'קמן, ג'ניפר גרנר, אלייז'ה ווד וג'ון האם משתתפים בעיבוד המחודש - כל אחד מהם נכנס לנעליה של אחת מהדמויות האיקוניות, וכמה מהם מגלמים את אותה דמות. את החידוש הפיק הבמאי ג'ייסון רייטמן ("ג'ונו", "תלוי באוויר").
הסרט עשוי מסצנות שצילמו השחקנים באמצעות הטלפונים שלהם בביתם במהלך הבידוד. הפורמט הלא שגרתי של צילום מרחוק חייב את השחקנים להפגין יצירתיות, וכך על רקע הבתים המגוונים, בתור ניצבים מככבות בובות ודמויות מלגו. בנוסף, הפורמט אפשר חופש אמנותי, למשל במקרה של ג'ונאס וטרנר, הזמר מגלם את הנסיכה באטרקאפ (במקור גילמה את התפקיד רובין רייט) בעוד השחקנית נכנסה לנעליו של ווסטלי (קרי אלווס במקור).
רייטמן לא שכח גם את רוב ריינר, במאי הסרט המקורי. בעיבוד המחודש הוא מגלם את הסבא שמקריא את הסיפור לצד פרד סוואג', ששיחק את הנכד גם בסרט המקורי. כמו כן, בהתאם לפורמט של קוויבי המציע למנויים תכנים באורך של עד עשר דקות, הסרט יתפרס על פני פרקים שישודרו במשך שבועיים.
2 צפייה בגלריה
גרסת המפורסמים ל"הנסיכה הקסומה"
גרסת המפורסמים ל"הנסיכה הקסומה"
כשאין קהל - יש בובות. מתוך הסרט
(צילום מסך, QUIBI)
"בזמן הבידוד חשבתי מה אני יכול לעשות שהוא בעל ערך", סיפר רייטמן ל"ואניטי פייר". "אחרי שראיתי שמעריצים יצרו גרסת בידוד של 'מלחמת הכוכבים', התחלתי להציע לשחקנים את הרעיון של 'הנסיכה הקסומה' – וכולם היו חביבים והשיבו מיד בחיוב. 'נשמע לנו כיף', אמרו". רייטמן המשיך וסיפר על הקשיים בהפקת סרט בשלט רחוק, כשהשחקנים פעמים רבות אינם מתואמים עם הבמאי ובינם לבין עצמם. "חלק מהשחקנים צילמו את עצמם לרוחב, והפורמט של קוויבי הוא לאורך", הוא אומר, "אז הם היו חייבים לצלם סצנות שלמות מחדש".
2 צפייה בגלריה
גרסת המפורסמים ל"הנסיכה הקסומה"
גרסת המפורסמים ל"הנסיכה הקסומה"
סצנות שלמות צולמו מחדש. יו ג'קמן, מתוך הסרט
(צילום מסך, QUIBI)
הסרט "הנסיכה הקסומה" מבוסס על ספרו של וויליאם גולדמן מ-1973. כשיצא ב-1987 התגובות היו פושרות והוא לא נחל הצלחה מסחררת, אך עם השנים ובזכות ספריות הווידיאו, הוא הפך לסרט קאלט וזכה לאינספור ממים, ציטוטים ומחוות של חובבי קולנוע ומעריצים.