Adobe Photoshop Camera: קסם של מצלמה

אפליקציית מצלמה חדשה ומגניבה מבית ענקית הגרפיקה והתמונות אדובי, מרובת פילטרים מרהיבים במיוחד, שיהפכו כל תמונה ליצירת אמנות מרעננת, במגוון סגנונות ועם צבעוניות עזה. ניתן לבחור את הפילטר עוד לפני הצילום ולראות את התוצאה שתתקבל. חלק מהפילטרים מותקנים מראש ביישום, אך תוכלו להעשיר את המבחר בהורדה של נוספים מתוך מאגר גדול מאוד. גם אחרי הצילום אפשר להמשיך לערוך את היצירה.
לאחר בחירת ה"עדשה" המתאימה ניתן לכוון את האפקט הרצוי, הצבעוניות והתאורה. היצירות המתקבלות מתאימות במיוחד להפצה באינסטגרם ובאפליקציות דומות, אולם תוכלו גם לשמור אותן במאגר הסמארטפון לכל שימוש.

Derma Detect: זיהוי מקוון של בעיית עור

הקיץ כבר כאן, ועמו החשיפה לשמש הקופחת, המסכנת את העור האנושי הרגיש. Derma Detect היא אפליקציה שנוצרה בהובלת רופאי עור ואנשי תוכנה והיא מבוססת בינה מלאכותית ולימוד מכונה. מזינים את פרטי בעיית העור שאתם מעוניינים לבדוק, ממלאים שאלון הכולל את הגיל, מועד הגילוי, מיקום (או מיקומים) בגוף, וסימון של מיקום הבעיה על תרשים של גוף האדם. מצרפים צילום ברור - ומשגרים. תוך 72 שעות מובטחת תשובה של רופא עור.
האפליקציה פתוחה לכלל הציבור. מבוטחי "מכבי" יכולים לקבל את השירות באמצעות אפליקציית "מכבי רופא עור" וקופת חולים "כללית" תשלב אותו בקרוב באפליקציה שלה.

Split Apps‏: תפתח חלון

אם אתם אוהבים להשתמש במספר אפליקציות במקביל, ומסך הסמארטפון שלכם מספיק גדול לשם כך, תוכלו להסתייע ביישום זה. ניתן ליצור על מסך הבית קיצורי דרך לזוגות של אפליקציות שתבחרו. לחיצה על כל אחד מהקיצורים תפתח את שתי האפליקציות בחלונות מפוצלים על מסך הסמארטפון. שימו לב: תוכלו ליצור קיצורי דרך רק ליישומים שתוכננו להיפתח על מסך מפוצל.

Acture‏: להיגמל מהמסך הקטן

מבלים יותר מדי זמן מול הסמארטפון? האפליקציה הזאת תעזור לשפר את איכות החיים לכם ולחזור למוטב: הפעילו את האפליקציה ובכל פעם שתרצו להיכנס למכשיר תידרשו להסביר מדוע אתם עושים זאת. בכל עת תוכלו להיכנס לאפליקציה ולבחון את הסיבות והתירוצים שכתבתם. אל דאגה, מי שלא נחוש להיגמל יכול לתחמן ולהיכנס למכשיר גם בלי למלא את הטופס.

CALCULATOR LOCK: מחשבון הסתרים

תמונות, סרטונים, שירים ועוד: תוכלו להסתיר בצורה אלגנטית קבצים כמעט מכל סוג באפליקציה הזו, שנראית ומתפקדת גם כאפליקציית מחשבון תמימה. כל מה שעליכם לעשות כדי להיכנס הוא להקליד קוד סודי שתקבעו. סיימתם לעיין בקבצים המוסתרים? לחצו על כפתור ותחזרו למסך המחשבון.