שתף קטע נבחר

טלוויזיה מהעתיד לאיש מהעבר

בדקנו את ה-4K OLED CX של LG - וקיבלנו צבעים בוהקים, ראות חדה ואת כל האפליקציות והממירים שצריך מובנים בפנים. נותרנו מרוצים, אבל עם שאלה מהותית לחיים - למה טכנולוגיה זה לא כמו שוקולד השחר?

לשימוש בלייזר בלבד טלוויזיה של LG  (צילום: יצרן)
"רגע, אז צריך לקרוא לזה חור אדום?"(צילום: יצרן)

 

בשבוע שעבר הייתי בהשקה של טלוויזיות "LG 8K", ואני כנראה נהיה נאד זקן, כי אני לא מבין מי צריך את זה. הקפיצה ל-HD הייתה מדהימה וגרמה לי להרגיש שעד עכשיו הסתירו ממני את היכולות שטלוויזיה יכולה להגיע אליהן, כשראיתי משהו ב-4K הייתי המום מכמה זה מרגיש כמו לעמוד מול חלון פתוח ולצפות במציאות, אבל 8K? אני כבר באמת לא מבחין.

לבדיקה הביתה קיבלתי רק את ה-4K OLED CX והוא, כרגיל, נהדר. פעמים רבות השתפכתי על איכות המסך של LG - וזה לא משתנה בכל פעם שאני בוחן טלוויזיה שלהם. יש להם אלמנט של ניגוד שחורים או משהו שאני לא באמת מבין, אבל פשוט שימו טלוויזיה שלהם מול כל אחת אחרת, אשכרה כל אחת, והם מנצחים. הצבעים הכי בוהקים, הראות הכי חדה.

המסך החדש גם דק במיוחד, שני סנטימטרים בלבד, אבל אם הארבעה סנטימטרים של הקודם היו לכם עבים מדי, בטח לא ממש כיף איתכם במסיבות. חוץ מזה, יש בטלוויזיה הזו תאימות לתקן NVIDIA G, שיש גיימרים שזה חשוב להם. אני אוהב לשחק, אבל אין לי 4K בפלייסטיישן, אז לא נהניתי מה-4K ולא אומר לי כלום האנבידיה. משחקים נראים טוב, אבל את כל זה כבר אמרתי בעבר, ובכל זאת קיבלתי טלוויזיה, נהניתי ממנה כרגיל, ואני צריך לדבר עליה - אז אני רוצה לדבר על האלמנטים החכמים, כי לשם שינוי השתמשתי בהם. אולי אני לא כזה זקן אחרי הכל. על הנאד אפשר להתווכח.

 

לשימוש בלייזר בלבד טלוויזיה של LG  (צילום: יצרן)
"צעד קטן לאדם, צעד גדול למזנון הטלוויזיה"(צילום: יצרן)

 

הבילט אין של המסכים

זה נהדר שלא צריך יותר ממירים, למשל. פרטנר, סלקום, אפל טי.וי, הכל נמצא בתוך הטלוויזיה. בלי כבלים מיותרים ובלי עוד שלטים או צורך למצוא מקום לעוד קופסא על מזנון הטלוויזיה.

גם לשמוע את אפליקציית המוזיקה האהובה עלי ישר מהטלוויזיה זה נהדר, בייחוד כשהיא מרביצה סאונד בדולבי שאשכרה מרגיש כאילו הוא עוטף אותך. דולבי, זה אני יודע מהקולנוע, זה אחלה סאונד. חוץ מזה שהרמקולים של הטלוויזיה הזו כה נהדרים שהרמקול הנייד שלי, שעלה באזור ה-1,000 שקלים, די מפסיד להם.

כיף מאוד גם לתת פקודות לטלוויזיה בדיבור ולא להקליד עכשיו שעה כל דבר שמחפשים ביו טיוב, ותענוג להשתמש בשלט בתור סמן של עכבר במקום רק בחיצים ימינה ושמאלה. נכון, חלק מהדברים האלה כבר היו קודם, אבל הפעם אשכרה השתמשתי בהם - והם עובדים מצוין. העתיד, מבחינת טלוויזיות לפחות, נראה מצוין.

אז לסיכום - LG, שוב עשיתם עבודה טובה. לא יודע מה עוד תחדשו בעתיד, כי בטכנולגיה, משום מה, אסור לעצור. לא ברור למה. תראו את שוקולד השחר. שנים, אותו ממרח, עובד טוב. לא צריך כל שנה להוסיף עוד איזה 4K כדי שתהיה רלוונטי. אתם מצוינים, אין לי צורך בעוד פיקסלים, אבל כאמור אני אולי כבר מדיף קצת ריח לא נעים וגילי מתקדם.

 

טלוויזיית OLED 4K CX 65 של LG

11,990 שקלים

להשיג במקומות שמוכרים טלוויזיות

 


פורסם לראשונה 01/07/2020 10:22
לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: יצרן
"זה שביל החלב, או שאתם סתם שמחים לראות אותי?"
צילום: יצרן
מומלצים