ספוטיפיי משיקה תוכניות חדשות למאזינים בישראל: זה לקח יותר משנתיים, והיום (ד') שירות הסטרימינג הפופולרי משיק סוף סוף שתי תוכניות פרימיום חדשות שיחסכו לכם כסף. הראשונה היא התוכנית המשפחתית המדוברת, הכוללת עד שישה חשבונות תחת משתמש משלם אחד במחיר של 31.90 שקל לחודש, והשנייה היא תוכנית זוגית חדשה בשם Duo, במחיר של 25.90 שקל לחודש.
2 צפייה בגלריה
ספוטיפיי
ספוטיפיי
סוף סוף תוכנית משפחתית. ספוטיפיי
(צילום: shutterstock)
התוכנית המשפחתית של ספוטיפיי מגיעה באיחור ניכר. יותר משנתיים לאחר שהושק השירות באופן רשמי בישראל, והרבה אחרי המתחרות - אפל מיוזיק ודיזר מציעות תוכניות משפחתיות מרגע השקתן במחיר של 29.90 שקל לחודש, שני שקלים פחות מספוטיפיי. היתרון הבולט של תוכנית משפחתית הוא בכך שהיא מאפשרת לבני המשפחה להאזין למוזיקה בפלטפורמה מתוך פרופיל משתמש שונה, באופן שלא משבש את הבנת הטעם האישי ולא מערבב סגנונות ובחירות מוזיקליות.
כנהוג בתחום, משתמשי פרימיום חדשים יהנו מחודש ניסיון ראשון בחינם. מי שיבחרו בתוכנית המשפחתית, יוכלו ליהנות גם מרשימת השמעה משפחתית שמתעדכנת לפי ההשמעות הפופולריות של כל אחד מבני המשפחה - הכל בפלייליסט אחד. בנוסף, הורים יוכלו להפעיל בקרת וסינון של תכנים עבור הילדים.
ספוטיפיי משיקה בישראל גם תוכנית פרימיום חדשה לגמרי - Duo, שמיועדת לזוגות וצפויה לחסוך גם היא כמה עשרות שקלים בשנה. גם בתוכנית הזו תוכלו ליהנות מרשימת השמעה משותפת שמתעדכנת עם הבחירות המוזיקליות של שני הצדדים, ואם אתם נרשמים חדשים תהנו גם מחודש ראשון בחינם. התוכנית הזוגית מגיעה לישראל יחד עם עוד כ-55 מדינות ברחבי העולם.
השקת התוכניות המוזלות של ספוטיפיי בישראל היא אירוע של ממש. מאז נחתה בישראל באופן רשמי במרץ 2018, הדרישה למנוי משפחתי וחסכוני, כמו אצל המתחרות, הייתה בולטת במיוחד. בספוטיפיי הפנו בעדינות אצבע מאשימה כלפי אקו"ם ורמזו שהסדר התמלוגים מונע את קיומה של תוכנית משפחתית, ונתנו יעדים משוערים להשקתה שנדחו כל הזמן. התמחור של התוכנית המשפחתית אומנם גבוה מעט מזה של המתחרות (מנוי פרימיום רגיל בספוטיפיי עולה 19.90 שקל לחודש - כמו אצל האחרות), אבל בספוטיפיי מדגישים כי הוא עדיין נמוך משמעותית ממחיר התוכנית בארה"ב, שעומד על 15 דולר.
לספוטיפיי יש יותר מ-280 מיליון משתמשים בעולם, מתוכם 130 מיליון מנויי פרימיום בתשלום. הקטלוג המוזיקלי שלה כולל כ-50 מיליון כותרים, ויותר מ-700 אלף פודקאסטים. בחודש שעבר הושק פיצ'ר ה-Group Sessions בישראל, המאפשר האזנה משותפת בפלטפורמה.