הסכם הגנה

חברת הסייבר הישראלית ThetaRay, המבוססת בינה מלאכותית, חתמה על הסכם לפיו בנק סנטאנדר הספרדי יטמיע את הפתרון נגד הלבנת הון (AML) שלה בפעילות שלו, כדי לאתר חריגות המצביעות על תוכניות הלבנת הון בעסקאות בנקאות מקשרת. סנטאנדר ישתמש בגרסה מותאמת של מרכז החקירות של ThetaRay, המיועדת באופן ייחודי לבנקאות, מה שיעניק לו גישה מלאה לכל הנתונים. במקביל לכך מונה אראל מרגלית, מייסד ויו"ר קרן JVP, ליו"ר דירקטוריון ThetaRay. מארק גזית, מנכ"ל ThetaRay , בירך על המוגמר.
3 צפייה בגלריה
מארק גזית ואראל מרגלית
מארק גזית ואראל מרגלית
מארק גזית ואראל מרגלית
(צילום: שחר עזרן)

מחזקים את הרפואה בצפון

בפקולטה לרפואה ע"ש עזריאלי של אוניברסיטת בר-אילן הפועלת בצפת התקיים טקס פתיחת תוכנית רב שנתית חדשה, שמטרתה חיזוק הרפואה בצפון. התוכנית, כוכבי הצפון של הפיס, היא פרי יוזמת פרופ׳ עופר אמיר, המשנה לדיקן הפקולטה לרפואה של האוניברסיטה, ובמימון מפעל הפיס, שישקיע במיזם למעלה מ-4 מיליון שקל, ובסיוע הרשות לפיתוח הגליל. בטקס נכח אביגדור יצחקי, יו"ר מפעל הפיס.
3 צפייה בגלריה
טקס כוכבי הצפון של הפיס
טקס כוכבי הצפון של הפיס
טקס כוכבי הצפון של הפיס
( צילום: דרור מילר)

עובדי סלקום מסייעים בכרם

עובדי סלקום הגיעו לכרם של החקלאי יחיעם אלטשולר בבנימינה, כדי לסייע לו בניקוי הכרם וחשיפת הענבים לקראת הכנתם לבציר. הפעילות נערכה ביוזמת ארגון השומר החדש, שמסייע לחקלאים רבים בישראל, בעקבות העובדה הבין כי בשל משבר הקורונה נוצר מחסור בידיים עובדות ויבולים רבים נזרקים לפח.
3 צפייה בגלריה
עובדי סלקום בבנימינה
עובדי סלקום בבנימינה
עובדי סלקום בבנימינה
(צילום: שחף מזור אשכנזי)

העידוד של מובילאיי

כפר עידוד בנתניה, בו חיים יחד אנשים עם צרכים מיוחדים, קיבל מענק של 60 אלף שקל מחברת הטכנולוגיה מובילאיי, לסיוע בהתמודדות עם משבר הקורונה. בעזרת המענק ייהנו דיירי הכפר מעבודה טיפולית בעזרת כלבים, במסגרת חוג מדברים עם כלבים.