מייסד חברת מובילאיי זיו אבירם מסמן את ענף הנדל"ן כיעד החדש להשקעה שלו: אבירם נכנס כשותף לפרויקט הנדל"ן שמקדמות בעשור האחרון החברות תדהר וקבוצת וייס ברוטשילד 10 בתל אביב להקמת מגדל מגורים ומלונאות בן 42 קומות. 
בשנת 2010 התקשרה תדהר בשותפות עם חברת הביטוח מגדל, בעסקת קומבינציה עם בעלי הקרקע הפרטיים שבין הרחובות רוטשילד 10-12, הרצל 9-10 ולילנבלום 25. על הקרקע קודמה תוכנית, שכללה עם השנים הוספת זכויות בנייה, כאשר בחודש מאי האחרון אישרה הוועדה המקומית לתכנון ובנייה תל אביב תוספת של חמש קומות לפרויקט, כך שעל הקרקע יוקם מגדל בן 42 קומות הכולל קומת מסחר ו-16 קומות המיועדות למלון, והקומות העליונות מיועדות למגורים וצפויות לכלול 72 דירות.
1 צפייה בגלריה
זיו אבירם
זיו אבירם
זיו אבירם
(צילום: מובילאיי)
הפרויקט כולל גם חמישה מבנים לשימור, ביניהם בר "רוטשילד 12" המפורסם, והעבודות לחיזוק ושימור המבנים כבר החלו. על פי הערכות, היקף ההשקעה בפרויקט עומד על מיליארד שקל, ואבירם ייכנס כשותף 50% בפרויקט בהשקעה של 500 מיליון שקל.
תדהר טרם התקשרה עם רשת מלונאית שתפעיל את המלון, ומנהלת מזה תקופה משא ומתן עם מספר רשתות בינלאומיות.
בעבר הייתה החברה במגעים עם רשת ריץ קרלטון, שמפעילה מלון בפרויקט של תדהר בהרצליה, אך נכון להיום טרם נחתם הסכם עם רשת מלונאית לגבי הפרויקט בתל אביב. יש לציין כי בצל משבר הקורונה, התקשרות עם רשת מלונאית צפויה להימשך זמן רב יותר מהמצופה.