הייטק מינגלינג גם בקורונה

עשרות אנשים נכחו באירוע שקיימה בגני תערוכה בת"א חברת הטכנולוגית Seagate, המספקת פתרונות דאטה ואחסון נתונים. בין הנוכחים: מולי אדן, לשעבר נשיא אינטל בישראל, רן בר-סלע, סמנכ"ל חדשות באלביט, שנתנו את האות להשקת תחרות הסטרטאפים השנתית של החברה.
3 צפייה בגלריה
מולי אדן
מולי אדן
מולי אדן
(צילום: שני צדיקריו)

הסיפור שמאחורי פרסומת MAXBack

לא רבים מכירים את הסיפור שמאחורי הפרסומת לקידום כרטיס האשראי MAXBack, בהובלת הפרזנטורים קרן מור, יובל סגל ושחר חסון. במרכז הפרסומת עומד השיר "טמבל", אותו כתב ולדימיר ויסוצקי וביצע ארקדי דוכין. מסתבר, שכדי לקבל את זכויות היוצרים לשיר, אנשי השיווק של החברה, נויה פרסול-קפלינסקי ומינה סליגמן, הגיעו למוזיאון על שמו של ויסוצקי ברוסיה, שם איתרו את בנו, ומשם נשלחו למו"ל בצרפת לקבלת האישור. סוף טוב הכל טוב, בתמורה לסכום לא פעוט התקבל האישור ועלתה הפרסומת.
3 צפייה בגלריה
מינה סליגמן, שחר חסון, נויה פרסול-קפלינסקי, קרן מור ויובל סגל
מינה סליגמן, שחר חסון, נויה פרסול-קפלינסקי, קרן מור ויובל סגל
מימין לשמאל: מינה סליגמן, שחר חסון, נויה פרסול-קפלינסקי, קרן מור ויובל סגל
(צילום: לנס הפקות)

יד שרה - יחידה מובחרת

בטקס בבסיס שייטת 13 בעתלית, לציון שיתוף הפעולה בין צה"ל לארגון יד שרה, שמסייע בהנגשת ציוד רפואי בחינם לנזקקים, הוענקה מדליית היחידה ע"י מפקד השייטת, תא"ל ד., למייסד יד שרה, הרב אורי לופליאנסקי, והמנכ"ל מוישי כהן. השניים הודו למפקד על איסוף ומילוי חוזר של בלוני חמצן במסגרת האשפוז הביתי שיד שרה העניקה לכ-2800 חולי קורונה בביתם.

"לוריאל למען העתיד"

בכירי לוריאל ישראל השיקו באירוע, שהתקיים על פי הנחיות התו הסגול, תוכנית קיימות חדשה: "לוריאל למען העתיד", ואת יעדי הקבוצה ל-2030, כמענה לאתגרים סביבתיים וחברתיים עולמיים. באירוע הושק מותג הטיפוח גרנייה Bio, שמבוסס על רכיבים שמקורם מהטבע. יש לציין, שלוריאל העולמית תשקיע בשנה הקרובה כ-150 מיליון יורו, כולל בישראל, בנושא הקיימות ושמירה על איכות הסביבה. במשיקים: אלי שגיב, מנכ"ל לוריאל ישראל, ואילן נקש, מנהל חטיבת לוריאל פריז.

אנציקלופדיית תקיפות סייבר

אופיר הרפז, חוקרת סייבר בחברת גארדיקור, מפתחת תוכנת הגנה כוללת למערכות ארגוניות, הכינה אנציקלופדיה מקוונת למתקפות מאורגנות על מערכות מחשבים ופשעי רשת ברחבי העולם. המדריך כולל מידע על תקיפות, שחלקן עדיין מתמשכות, וחלקן הסתיימו, וממשיך להתעדכן בכל עת. לדבריה, הרעיון העומד בבסיס הפרויקט הוא שיתוף מידע עם קהילת אבטחת המידע העולמית, כי זו הדרך להתמודד עם מתקפות האקרים.
3 צפייה בגלריה
אופיר הרפז
אופיר הרפז
אופיר הרפז
(צילום: יח"צ)

בנק הפועלים ו-HIT למען אנשים עם מוגבלויות ונכויות

בנק הפועלים הודיע על הענקת חסות בגובה של עשרות אלפי שקלים לקורס Fixperts (פיקספרטס), תנועה של מעצבים הפותרים באופן מעשי בעיות תפקודיות עבור אנשים עם מוגבלויות ונכויות, שיתחיל השבוע במכון הטכנולוגי חולון (HIT), העוסק בייצור פתרונות לבעיות של אנשים עם מוגבלות. זאת כחלק מהאג'נדה של המרכז לבנקאות חברתית בבנק, שפועל למען אנשים עם מוגבלות ושילובם בחברה.

השקות גם ב-ZOOM

חברת ניאופרם מוצרי צריכה, קיימה אירוע זומי, בו הודיעה על הרחבת מותג הקוסמטיקה דוקטור עור, והשיקה את סדרת Supreme OR, שייחודה בהיותה סדרת אנטי אייג'ינג עם רכיבים ייחודיים.

יו"ר חדש לאגודת ידידי הטכניון

פרופ' אמריטוס פרץ לביא, שכיהן כנשיא הטכניון בשנים 2019-2009, התמנה ליו"ר אגודת ידידי הטכניון בישראל, ויחליף בתפקיד את איש העסקים, האלוף (מיל') חגי שלום. "לפני 45 שנה קשרתי את גורלי בגורל הטכניון", אמר לביא, מומחה לחקר השינה.