עידן לשם ולינה גלושקו זכו היום (ראשון) בתחרות הלאומית השלישית בסבב וולבו 2020, שהסתיימה היום במרכז הטניס ברעננה.
בגמר הגברים נפגשו שני המדורגים הבכירים כאשר לשם, המדורג ראשון ניצח 6:7 (9), 6:2 ו-4:6 את ישי עוליאל לאחר שעתיים וחצי של משחק. לשם זכה ב-5,000 שקל בעקבות ניצחונו, עוליאל יסתפק ב-2,500 שקל.
2 צפייה בגלריה
עידן לשם בפעולה
עידן לשם בפעולה
עידן לשם
(צילום: Pavel Lebeda/Ceska sportovni)
בנשים השלימה לינה גלושקו זכייה שלישית רצופה, לאחר 6:7 (7), 6:1, 0:6 על ניקול חירין (זכתה ב-2,500 שקל). גלושקו זכתה ב-5,900 שקל השבוע, לאחר שהשלימה דאבל עם הזכייה בטורניר הזוגות. "אני מאוד שמחה להמשיך ברצף הזכיות, אני מרגישה טוב, עם הרבה ביטחון", אמרה גלושקו בסיום. "באתי רעבה לסבב ואני מרגישה שאני מוכיחה את עצמי. אני מקווה להמשיך ככה גם בשבוע הקרוב בעפולה ולא להוריד את הרגל מהגז".
לאחר שלוש התחרויות, נקבעו שמונה הטניסאים והטניסאיות בעלי הניקוד הגבוה ביותר, והם ישתתפו החל מיום חמישי הקרוב בתחרות המאסטרס. יחד איתם ישתתפו גם ארבעת הזוגות הטובים ביותר בגברים ובנשים.
2 צפייה בגלריה
לינה גלושקו
לינה גלושקו
לינה גלושקו
(צילום: אלכס גולדנשטיין איגוד הטניס)
בין הגברים הבטיחו את השתתפותם במאסטרס: דניאל צוקרמן (זכה בשתי התחרויות הראשונות), עידן לשם, ישי עוליאל, מור בוליס, ליאור גולדנברג, רועי גינת, איגור סמילנסקי ובן פתאל. בנשים העפילו גלושקו, שלי ברזניאק, שביט קמחי, מאיה טחן, ניקול חירין, ניקול נדל, מיקה דגן פרוכטמן וקורל קולדובסקי.