לקסוס מציגה מתיחת פנים ל-LS הנוכחית, דור חמישי בשושלת ספינת הדגל של יצרנית היוקרה היפנית. לישראל היא תגיע בתחילת 2021.
השינויים העיצוביים צנועים עד בלתי מורגשים. בתא הנוסעים יש כעת מסך מגע במקום מסך תצוגה בגודל זהה ("12.3), כעת עם אפשרות צימוד ל-Apple CarPlay ו-Android Auto. המושבים שונים כדי לשפר את הנוחות והיצע מערכות הבטיחות התעדכן - מלבד המוכרות שבהן יש כעת מערכת שמירה על נתיב הכוללת מעבר נתיבים אוטומטי בעת איתות והתמודדות משופרת עם נתיבים מתפצלים.
היצע המנועים יישאר ללא שינוי – V6 בנזין כפול-מגדשים בנפח 3.5 ליטר ב-LS500, או אטמוספרי עם מנוע חשמלי ב-LS500h ההיברידית. לדברי לקסוס, זמינות כוח במנוע המוגדש שופרה על-מנת לאפשר תאוצות ביניים ללא צורך בהורדת הילוכים. הגרסה ההיברידית תעשה שימוש מוגבר מבעבר במנוע החשמלי על מנת לצמצם את צריכת הדלק, ובמקביל לאפשר יותר מומנט בסל"ד נמוך. נתוני תפוקה וביצועים טרם פורסמו.
שינויים נוספים נוגעים לכיול מחדש של מיתלי האוויר, עם מוטות מייצבים וצמיגים שונים, האמורים לסייע בשיפור היכולת הדינמית. לקסוס טוענת כי בידוד הרעשים שופר בזכות מערכת חדשה לנטרול רעשים על-ידי יצירת הד חוזר מהרמקולים. בנוסף, רעידות המנוע משוככות אף הן טוב יותר בעזרת תושבות שונות.