עושים היסטוריה עם מרדכי נאור

בבית המוסדות הלאומיים בירושלים ציינו 90 שנה להקמת הבניין, והשיקו ספר חדש של ההיסטוריון ד"ר מרדכי נאור: "הבניין שבו נולדה המדינה", שמגולל את סיפורו של הבניין, ואת שהתרחש מאחורי הקלעים בזמן של החלטות היסטוריות, שהשפיעו על הקמת מדינת ישראל.
בנוכחים לבושי המסכות: יצחק הרצוג, יו"ר ההסתדרות הציונית עולמית; אברהם דובדבני, יו"ר העולמי של קרן היסוד, וגם איש העסקים בועז דקל, בנו של יהודה דקל, מגיבורי הספר.
2 צפייה בגלריה
יצחק הרצוג, מרדכי נאור, בועז דקל
יצחק הרצוג, מרדכי נאור, בועז דקל
יצחק הרצוג, מרדכי נאור, בועז דקל
(צילום: אבי חיון)

אילנית לוי בקמפיין גולברי

אילנית לוי ויתרה על המסכה לכמה שעות, לטובת צילומים לקמפיין סתיו 2020 של בית האופנה GOLBARY, שיעלה בסוף החודש בתקציב של כמיליון שקל. באותו מעמד היא חגגה 38 אביבים, ושיתפה בחרדה שעברה עליה כשגילתה שלבנה (המשותף עם אייל גולן) עלה החום. "הייתי בהיסטריה שמא יש לו קורונה. למזלי הבדיקה ויצאה שלילית".
2 צפייה בגלריה
יעקב גולברי ואילנית לוי
יעקב גולברי ואילנית לוי
יעקב גולברי ואילנית לוי
(צילום: יניב אדרי )

נורית שמיר מונתה למנכ"לית "הכרם"

נורית שמיר מונתה למנכ"לית חברת "הכרם", משווקת משקאות חריפים. היא תחליף בתפקיד את אריאל אפשטיין, ששימש מנכ"ל החברה ב-30 השנה האחרונות, וישמש מעתה יו"ר הדירקטוריון. החברה הוקמה בשנת 1921 ע"י ישראל אפשטיין, ועם השנים צמחה החברה מעסק משפחתי קטן לחברה המעסיקה כיום כ-180 עובדים, ובעלת מחזור מכירות שנתי של כ-300 מיליון שקל.

בנק הפועלים מעודד עסקים מקומיים

בנק הפועלים יצא במהלך "קונים_מקומי", במטרה לעודד רכישות מעסקים מקומיים שנפגעו ממשבר הקורונה. העידוד כולל ליווי וייעוץ לעסקים קטנים ולעצמאים, לקוחות בנק הפועלים, באפיקים פיננסיים ובהטבות לקידום דיגיטלי של העסק. לשם כך חבר הבנק בשבועות האחרונים לגופים גדולים בארץ ובעולם, בהם WIX, כסיוע לבניית אתרים, או גוגל, לקידום העסק ברשת. בנוסף יציע הבנק הדרכות דיגיטליות של המרכז לצמיחה פיננסית.

משקיע בפנמה

נשיא איגוד לשכות המסחר, אוריאל לין, חתם על הסכם הבנות עם נשיאת ארגון הסוכנות לקידום ייצוא והשקעות מפנמה, כרמן ורגרה, שנועד להגביר את שיתוף פעולה ולקדם את יחסי הסחר וההשקעות בין פנמה לישראל.

דוד צרויה מונה למנכ"ל Plus500

חברת Plus500 הישראלית, מפתחת פלטפורמת מסחר מקוון, מינתה את דוד (דודי) צרויה למנכ"ל החברה. צרויה שימש מנכ"ל זמני מאפריל האחרון.

הגלריה שמסייעת לאמנים לאמנים ישראלים

גלריית Unity Art House, גלריה קהילתית ללא כוונות רווח, יצאה במהלך סיוע לאמנים ישראלים. היא הזמינה במהלך חודשי יולי-אוגוסט את האמנים והיוצרים להציג את יצירותיהם במתחם הגלריה. כל אומן יכול להציג עד שלוש עבודות בגלריה במשך שבוע בחינם, לאחר שקיבל את אישור האוצרות.