רזילי חוזרת לאופנה: בעליה החדשים של רשת רזילי, חברת האופנה אינטר ג'ינס של יעקב פרץ, רוני ארדי ושלום וגדעון מוליוב, פותחים מחדש השבוע את שמונה סניפי הרשת שנסגרו.
>>לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
שלושת הסניפים הראשונים שנפתחים, אחרי ששופצו, הם סניפי הדגל של הרשת בקניוני עופר: קניון רמת אביב, גרנד קניון חיפה ורחובות. בכוונת הבעלים החדשים לפתוח גם סניפים באילת וירושלים.
1 צפייה בגלריה
סניף של רשת רזילי בקניון אונו
סניף של רשת רזילי בקניון אונו
סניף של רשת רזילי בקניון אונו
( צילום: נדב אבס)
רכישת רזילי תרחיב את עסקי האופנה של אינטר ג'ינס, שהתבססה עד כה על מותגים מיובאים. מדובר ברוכשים בעלי גב פיננסי חזק ועסקים המגלגלים מאות מיליוני שקלים - יתרון חשוב בתקופה של משבר.
אינטר ג'ינס היא יבואנית ריפליי, סטיב מדן, פפה ג'ינס ובבעלותה גם חנויות מותגים בשם NU. האחים מולייב, השותפים באינטר ג'ינס, הם בעלי מגה ספורט וחברת MGS, אחת מיבואניות ציוד ואופנת ספורט הגדולות בארץ - זכיינית אדידס בישראל.
רשת רזילי, שפעלה 25 שנה, הוקמה בתחילת שנות ה-90 על ידי אורית ויאיר רזילי. הרשת לא חזרה לפעילות אחרי הקורונה ועם סגירתה פרסמו בעליה הודעה שבה נכתב: "אחרי 25 שנה החלטנו לסגור את שערינו".
בענף העריכו כי בעלי הרשת התעייפו לאחר כל השנים ולאור הקשיים של עולם האופנה, בעיקר בתחום המעצבים הישראלים. לפני הסגירה של רזילי נסגרו כבר בוטיקים דומים שהתמחו באופנה ישראלית מקורית, כמו כתומנטה, קדן וכו'. הייחודיות של הרשת מתבטא בכך שטיפחה ומכרה בסניפיה אופנה של מעצבים ישראלים לצד מותגים בינלאומיים ברמת תמחור גבוהה ובשיטת קונסיגנציה.