נאיה ריברה, כוכבת הסדרה "גלי", הוכרזה הבוקר (ה') כנעדרת לאחר שבנה בן הארבע נמצא לבדו על סירה שכורה באגם פירו שבקליפורניה. רשויות החוק בקליפורניה עורכות חיפושים אחריה, כך מדווחים הבוקר אתרים מעבר לים.
2 צפייה בגלריה
נאיה ריברה
נאיה ריברה
יצאה לשחות - ולא שבה לסירה. נאיה ריברה
(צילום: GettyImages)
על פי הדיווחים, השחקנית בת ה-33 שכרה סירה ביום רביעי, בשעה אחת בצהריים (שעון קליפורניה), וכשלוש שעות לאחר מכן מצא עובד חברת השכרת הסירות, ששט סמוך לסירתם של השניים, את ג'וזי בן הארבע ישן בתוכה לבדו.
הילד, שנמצא בריא, סיפר לרשויות כי הוא ואימו יצאו לשחות, אך היא מעולם לא חזרה לסירה. עוד נאמר כי ריברה לא עטתה חגורת הצלה, ואילו הילד כן. במקביל, המכונית שבה נהגה ריברה נמצאה בחניון בקרבת מקום, כשבפנים מונח התיק שלה. כמה שעות לפני המקרה, השחקנית פרסמה בעמוד הטוויטר שלה תמונה עם ג'וזי, לצד הכיתוב "רק שנינו".
החיפושים, שנערכו עד שעות הלילה הקטנות באזור האגם בעזרת הליקופטרים, מל"טים וצוות צוללנים, הופסקו ויחודשו בשעות הבוקר. בטרם פורסם שמה של ריברה, עמוד הטוויטר של השריף במחוז הודיע כי נערכים חיפושים באגם אחר טובע. בריאיון לרשת KNBC מסרו הרשויות כי להערכתן השחקנית טבעה למוות.
2 צפייה בגלריה
נאיה ריברה עם בנה
נאיה ריברה עם בנה
נמצא ישן לבדו בסירה. נאיה ריברה עם בנה
(צילום: Gregg DeGuire/GettyimagesIL)
ריברה, כידוע, התפרסמה כשגילמה את דמותה של המעודדת סנטנה לופז בסדרה הפופולארית של ריאן מרפי, "גלי". בדצמבר 2017 התגרשה מבעלה, השחקן ריאן דורסי, זמן קצר לאחר שנעצרה בגין הכאתו במהלך טיול עם בנם, ג'וזי.
מאז שעות הבוקר, כוכבים רבים התייחסו למקרה המצער ברשתות החברתיות. דמי לובאטו, ששיחקה לצד ריברה בארבעה פרקים ב"גלי" פרסמה תמונה עם נר באינסטגרם שלה וביקשה מהמעריצים להתפלל לשלומה. גם התר מוריס, ששיחקה לצדה ב"גלי" כתבה: "אנחנו זקוקים לכל התפילות שאפשר כדי להחזיר את נאיה אלינו הביתה".