שתף קטע נבחר

היכן נתנדב השבוע?

דרושים מתנדבים לחונכות אישית לילדים בפנימייה, לסיוע באריזה וחלוקת חבילות מזון עבור משפחות וקשישים, ולהפעלת מוקד טלפוני עבור משפחות שכולות ואנשים שחווה אובדן. בנוסף דרושים מתנדבים גמלאים ואזרחים ותיקים להשתלבות במגוון תכניות ותחומים כתומכי הוראה וחינוך ומתנדבים מקצועיים לליווי הורים. היכנסו, זה עושה טוב

עמותת רוח טובה מקבוצת אריסון, מאגדת באתר אחד את מגוון אפשרויות ההתנדבות בישראל ועוזרת לכם למצוא התנדבות בהתאמה אישית. העמותה מחברת בין מתנדבים פרטיים ומתנדבים מחברות עסקיות לבין מקומות שזקוקים להם ונמצאת בקשר עם אלפי עמותות וכלל הרשויות המקומיות במטרה לעודד את ההתנדבות בישראל.

 

התנדבות בכל הארץ:

מי? תנועת של"מ- הפועלת במסגרת החברה למתנ"סים, מפעילה מתנדבים גמלאים ואזרחים ותיקים כתומכי הוראה וחינוך בבתי הספר.

איפה? בכל הארץ

מה מחפשים? לתכניות של"מ בחינוך דרושים מתנדבים גמלאים ואזרחים ותיקים שישמשו כתומכי הוראה וחינוך בבתי הספר, יסייעו וישתלבו במגוון תחומים ותכניות.

מתי? בימים א'-ה' לכארבע שעות שבועיות. ההתנדבות מתקיימת בבתי ספר בכל ארץ בתיאום מול הרכז הארצי והמקומי.

למי לפנות? ליהודה במייל: ziv598@bezeqint.net

 

 

מי? תכנית "ממעמקים" המתמחה בליווי מקצועי של משפחות שכולות ואנשים שחוו אובדן של אדם קרוב.  התוכנית מעניקה ליווי רגשי וייעוץ הורי מרחוק (וידאו, צ'ט, טלפון) ומאפשרת ייעוץ עם רב או עם מלווה רוחני. ללא תשלום ובהתנדבות מלאה.

איפה? מבית המתנדב – תוך שימוש במחשב האישי / הטלפון הנייד של המתנדב.

 

ידיים של שני אנשים שיוצרות לב באצבעות  ()

מה מחפשים? מתנדבים להפעלת מוקד הפניות הטלפוני שיענו לפניות טלפוניות ופניות המתקבלות באתר האינטרנט, מתן הסבר על סוגי השירותים הניתנים על ידי מתנדבי התוכנית והעברת הפרטים להמשך טיפול של איש מקצוע. ההתנדבות מתאימה למתנדבים עם לב רחב, מוכנות לשוחח עם בני משפחה שחוו אבדן, מחשב אישי עם מיקרופון/ אזניות, אוריינטציה לעבודה עם מסכים מרובים.

מתי? בימים א'-ה' בין השעות 08:00-20:00 וביום ו' בין השעות 08:00-12:00, - בבית המתנדב, לארבע שעות שבועיות בהתחייבות לחצי שנה.

למי לפנות? ליובל במייל: contact@outotd.org.il

 

התנדבות באזור המרכז והשרון:

מי? ארגון "פתחון לב" פועל להוצאת משפחות ובני נוער ממעגל העוני בישראל ומושיט סיוע לנזקקים.

איפה? ראשון לציון

מה מחפשים? מתנדבים בגילאי 16+ לאריזות וחלוקת מזון במרכז החלוקה. ניתן להגיע לאריזות מזון, חלוקת מזון או לשתי הפעילויות יחד. ההתנדבות באריזת מזון כוללת אריזת מוצרי מזון יבשים וכן פירות וירקות ומתבצעת בעמידה ועם כפפות. ההתנדבות בחלוקת מזון כוללת הגעה למרכז, התפצלות לעמדות חלוקה, בכל עמדה מגישים למקבלי סיוע את המזון הארוז.

מתי? אריזות סלי מזון: בימי ג' בין השעות 10:00-14:30 או 11:30-15:00, אריזות וחלוקת סלי מזון: בימי ד' בין השעות 10:00-14:30, יום של אריזות מזון וחלוקת סלי מזון במרכז הסיוע. בין השעות 10:00-12:00 אורזים מזון ובין השעות מתבצעת החלוקה. חלוקת מזון: בימי ה' בין השעות 9:30-14:00.

למי לפנות? למירי במייל: mirin@plev.org.il

 

יד מאכילה ציפור יונק דבש ()

 

מי? פנימיית "נווה מיכאל" בה מתגוררים כ-180 נערים ונערות בגילאי 6-18.

איפה? פרדס חנה- כרכור

מה מחפשים? מתנדבים לחונכות אישית לילדים שיהווה עבורם אח בוגר ודמות משמעותית, יצור קשר אישי עם הילד/ה ויבלה עמם זמן איכות.

מתי? בימים א'-ה', בין השעות 14:00-19:00, לשעתיים שבועיות בהתחייבות לשנה.

למי לפנות? לדפנה במייל: dafnabiham@gmail.com

 

התנדבות באזור הצפון:

מי? "להיטיב" - עמותה הפועלת לקידום רווחה נפשית ופיסית של יחידים ומשפחות ברשויות המקומיות

איפה? מגדל העמק והסביבה

מה מחפשים? מתנדבים פסיכולוגים קליניים/פסיכיאטרים/נוירולוגים/מטפלים רגשיים, לייעוץ מקצועי עבור הורים לגבי ילדיהם. במסגרת ההתנדבות, המתנדבים יעניקו ייעוץ מקצועי עבור הורים לגבי ילדיהם.

מתי?בימים ושעות גמישים בעיקר בשעות אחה"צ ובתיאום מראש.

למי לפנות? לאביבה במייל: avioha2@gmail.com

 

קרטונים של מזון יבש ()

 

מי? ארגון "פתחון לב" פועל להוצאת משפחות ובני נוער ממעגל העוני בישראל ומושיט סיוע לנזקקים.

איפה? כרמיאל

מה מחפשים? מתנדבים בגילאי 16+ לאריזות וחלוקת מזון בתוך מרכז החלוקה (אין צורך ברכב).ניתן להגיע לאריזות מזון או חלוקת מזון. ההתנדבות באריזת מזון כוללת אריזת מוצרי מזון יבשים וכן פירות וירקות ומתבצעת בעמידה ועם כפפות. ההתנדבות בחלוקת מזון כוללת הגעה למרכז, התפצלות לעמדות חלוקה, בכל עמדה מגישים למקבלי סיוע את המזון הארוז.

מתי? אריזות סלי מזון: בימי ג' ו-ד' בין השעות 10:00-14:30, חלוקת מזון: בימי ה' בין השעות 10:00-14:00.

למי לפנות? למירי במייל: mirin@plev.org.il

 

התנדבות באזור הדרום:

מי? "צעד קדימה", מפעילה מגוון תכניות ומסגרות לתינוקות, ילדים ובוגרים עם שיתוק מוחי ועיכוב התפתחותי.

איפה? באר שבע, אילת, ראשון לציון

מה מחפשים? מתנדבים בוגרים ורציניים לסיוע כללי וליווי של ילדים בגיל הרך עם שיתוק מוחין במעונות יום שמפעילה העמותה. ההתנדבות כוללת: הגעה באופן קבוע למעון, לשחק עם הילד, יצירת קשר אישי וסיוע לצוות המעון.

מתי? בימים א'-ה' בין השעות 8:00-16:00 וביום ו' בשעות 8:00-12:00, לשעתיים שבועיות. בהתחייבות לחצי שנה ומעלה. פעיל בחודשי הקיץ 2020

למי לפנות? לטלי במייל: projects@tsadkadima.org.il

 

להתנדבויות נוספות ניתן להיכנס לאתר רוח טובה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
רוח טובה
יד שרה
כיתבו לנו
מומלצים