עינת פורטוגלי, עד לאחרונה מנכ"לית רשת מיניסו בישראל, מונתה לתפקיד מנכ"לית בר-טן אחזקות והשקעות מקבוצת דסקש שבשליטת אי.די.בי. כך נודע לכלכליסט.
פורטוגלי הייתה בעבר סמנכ"לית השיווק של כל קבוצת פוקס ולאחר מכן הייתה מנכ"לית רשת מיניסו מהקמתה, כולל הקמת 17 סניפיה בישראל, תהיה מעתה אחראית על רשת ספורטן, המפעילה שלושה מועדוני קאונטרי קלאב גדולים בפתח תקווה, בהוד השרון ובחיפה.
1 צפייה בגלריה
עינת פורטוגלי
עינת פורטוגלי
עינת פורטוגלי
(צילום: גיא עושי ויריב פיין)
הרשת, ששנת 2019 הייתה רווחית עבורה, מתמודדת בימים אלו עם משבר הקורונה ועם הנחיות ספציפיות לגבי סגירת בריכות השחייה וחדרי הכושר. עם זאת עד כה הצליחה ספורטן בשימור רובם הגדול של המנויים.
פורטוגלי בתפקידה החדש מחליפה את רו"ח קובי מימון שמסיים את תפקידו לאחר 16 שנה ברשת. גורם בבר-טן אמר לכלכליסט כי הניסיון העשיר של עינת בניהול וההתמחות שלה בשיווק תסייע לרשת להתמודד בהצלחה עם האתגרים העומדים בפניה בתקופה הקרובה.
את מקומה של פורטוגלי ברשת מיניסו יחליף בינתיים אחד השותפים, גונן כהן. יש לציין כי פורטוגלי בנתה את האסטרטגיה העסקית והשיווקית של המותג היפני בישראל וחנות הדגל של המותג בעזריאלי זכתה כאחת מעשר החנויות המובילות ברשת העולמית.