אלה אמנם היו העברות ידועות, אבל היום (חמישי) הן הפכו לרשמיות. ניק קלאתס חתם לשלוש שנים במדי ברצלונה וטורניקה שנגליה חתם לאותה תקופת זמן בצסק"א מוסקבה.
קלאתס עזב את פנאתינייקוס אחרי שמונה עונות, זאת למרות שהיה לו חוזה עד קיץ 2021. הוא זכה עם הירוקים בשש אליפויות יוון, ובעונה האחרונה העמיד ממוצע של 13.3 נקודות, 9.1 אסיסטים ו-4.9 ריבאונדים.
1 צפייה בגלריה
ניק קלאתס בפעולה
ניק קלאתס בפעולה
קלאתס. עובר לספרד
(צילום: EPA)
שיתוף הפעולה בין הרכז הטוב באירופה לשרונאס יאסיקביצ'יוס יהיה בהחלט מעניין. קלאתס מצטרף לחבורת כוכבים בברצלונה שכוללת בין השאר את ניקולה מירוטיץ', ברנדון דייויס וקורי היגינס.
שנגליה עוזב את באסקוניה אחרי שהביא לה את תואר האליפות בספרד לראשונה מזה עשר שנים. הוא הגיע לבאסקים בקיץ 2014 ושיחק במדי המועדון שש עונות. ב-2019/20 העמיד ממוצע מרשים של 15.9 נקודות, 5.6 ריבאונדים ו-2.9 אסיסטים ביורוליג. בחוזה שלו עם צסק"א יש סעיף יציאה ל-NBA בסיום עונת 2021/22. הוא ישתף פעולה עם ניקולה מיליוטינוב בקו הקדמי של הרוסים, שנראה נכון לעכשיו כמאיים ביותר ביורוליג.
ההודעה של צסק"א על שנגליה
עוד שחקן משמעותי שעזב את באסקוניה הוא שאבון שילדס, שחתם לשנתיים במילאנו. הגארד האמריקאי הוא הרכש החמישי המשמעותי של המילאנזים אחרי מלקולם דילייני, קייל היינס, קווין פאנטר וג'יג'י דאטומה. בעונה האחרונה קלע שילדס 9.5 נקודות והוריד 3.4 ריבאונדים ביורוליג.