מכבי ראשון לציון תפגוש שני ליגיונרים ישראלים בשלב הבתים ביורוקאפ. כך נקבע היום (ו') בהגרלה. גל מקל יגיע לבית מכבי עם מלאגה הספרדית וגם תומר גינת יעשה זאת במדי קבוצתו החדשה, פריז מטרופוליטן.
במדי הקבוצה הצרפתית משחק גם דונטה סמית', שזכה באליפויות ישראל במדי מכבי חיפה והפועל ירושלים ועם מלאגה יגיע גם דיון תומפסון, שגם הוא שיחק בירושלים.
3 צפייה בגלריה
זאק הנקינס, נועם דוברת
זאק הנקינס, נועם דוברת
שחקני מכבי ראשון לציון
(צילום: יאיר שגיא)
עבור הכתומים תהיה זו השתתפות שנייה ברציפות במפעל לאחר שסיימו במקום הלפני אחרון את שלב הבתים בעונה האחרונה עם שני ניצחונות לעומת שמונה הפסדים.
מכבי ראשון לציון מגיעה מהדרג השלישי מתוך שישה. היא שובצה בבית ב' יחד עם שתי קבוצות יורוליג לשעבר - מלאגה של מקל ובודצ'נוסט המונטנגרית, שלפני שנתיים ניצחה את מכבי תל אביב באולמה הביתי.
3 צפייה בגלריה
גל מקל
גל מקל
גל מקל
(צילום: fiba.com)
3 צפייה בגלריה
תומר גינת מאוכזב
תומר גינת מאוכזב
תומר גינת במדי הפועל ת"א
(צילום: עוז מועלם)
בנוסף, השחקנים של גיא גודס יתמודדו נגד ברשיה האיטלקית (בה משחק אקס בני הרצליה דרו קרופורד), אולם הגרמנית (אותה ניצחה ראשון לציון העונה) ופריז מטרופוליטן של גינת.
ישראלי נוסף, שלבטח רצה לפגוש את מכבי ראשון לציון בה גדל, הוא שון דוסון שמשחק בחובנטוד בדאלונה מספרד. הגארד הישראלי וחבריו שובצו בבית א' יחד עם קאזאן (רוסיה), פרטיזן בלגרד (סרביה), ןנציה (איטליה), איסטנבול בשיקשהיר (טורקיה) ובור (צרפת). משחקי שלב הבתים יחלו ב-30 בספטמבר. ארבע הקבוצות הראשונות יעפילו לשלב הטופ 16.