שתף קטע נבחר

ליאור כלפון: "הקורונה היא מחלה אמיתית ואני ההוכחה לכך"

השחקן בן ה-47 כותב ממיטת אשפוזו לכל המפקפקים בחומרת המחלה: "אני כבר למעלה משבועיים בעולם אחר ומטופל בכאבים אדירים. זו לא שפעת, זו האמא המפלצתית של השפעת!"

אחרי שאושפז בתחילת השבוע בבית החולים לאחר שנדבק בנגיף הקורונה, השחקן ליאור כלפון כותב היום (שבת) ממיטת אשפוזו: "זה וירוס מרושע שמתעתע ונותן לך לפעמים תחושה שהנה, התגברת עליו - אבל אז מפתיע ומפיל אותך שוב בחוסר אונים", כתב כלפון בהתייחסו לטוענים כי הקורונה היא למעשה שפעת. "שפעת זה לא!", הוא מצהיר.

 

כלפון ממשיך ומתאר את אשר עובר עליו בימים האחרונים: "אתמול שלחו לי קטע מ'שי בשידור' בו פרופסור לס טוען שהקורונה שלי היא כמו השפעת שהייתה לאחייניתו. הכעיס אותי מאוד לשמוע את זה, כי חליתי בשפעת המון פעמים בחיים שלי אבל מעולם (!!!) לא פגעה בי שפעת בצורה כזו, שאני כבר למעלה משבועיים בעולם אחר ומטופל בכאבים אדירים. זו לא שפעת פרופסור לס היקר, זו האמא המפלצתית של השפעת!

 

"המחלה פוגעת בצורות שונות, יש כאלה שבצורה קלה יותר שבאמת מזכירה שפעת, ויש כאלה מסכנים, שבמצבים יותר קשים ממני. לאורך התקופה כאן אני רואה אותם במחלקה שלי, אנשים מבוגרים, מסכנים שיכולים להיות סבא וסבתא של כל אחד מאיתנו, והם מבודדים כאן בסבל שלהם. אבל יש גם צעירים כמוני ללא מחלות רקע בכלל... אז אל תקטין ואל תזלזל בבקשה פרופ' לס, במה שאנחנו עוברים כאן במלחמה היומיומית שלנו. אתה עצמך לא חווית את המחלה מעולם, ומאחל לך שלא תחווה".

 

ליאור כלפון  ()
ליאור כלפון
 

כלפון הוסיף כי הוא עדיין מאושפז בבית החולים הלל יפה בחדרה. "עוד לא יצאתי מזה", כתב השחקן בן ה-47, "אבל אני מאוד משתפר ונלחם בכל יום. אני מטופל בסטרואידים, קוקטיילים של תרופות, חמצן וזריקות לבטן. המדדים שלי משתפרים תודה לאל, והרופאים אופטימיים לגבי. הם עושים עבודה מצוינת כאן. אני עדיין מרגיש כמו זומבי קצת, לא מאופס ועדיין בשתיקה כמעט מוחלטת כדי לא לעורר את השיעולים הרבים שעדיין ממשיכים לצערי".

 

עוד כתב השחקן כי "הבנתי גם שיש קונספירציות מגוחכות שהממשלה משלמת לי כדי להיות פרזנטור של המחלה, ושאני בכלל לא חולה ולא מאושפז. מי אתם, כל אותן נשמות טובות ומשועממות שמפזרות את השמועות האלו? בבקשה תמצאו לכם חיים ותפזרו אנרגיה טובה מסביב ולא שטויות. מנהל הבנק שלי היה שמח לראות משהו מהממשלה, כי לא ראיתי כלום מעולם. לא פעימה ראשונה לא שניה ולא אחרונה.

 

"הדבר היחיד שמעניין אותי ושאני חולם עליו עכשיו זה לצאת מהמחלה הזו, לחבק כבר את הילדים המתוקים שלי ואת אישתי, שאני כל כך מתגעגע אליהם ושלא נגעתי בהם כבר שבועיים, ובטח יקח עוד זמן רב עד שזה יקרה".

 

כלפון חותם את דבריו ומבקש: "תמשיכו להתפלל בשבילי ותשמרו על עצמכם, שימו מסכות, תשמרו מרחק. זו מחלה אמיתית לחלוטין ואני ההוכחה הכואבת לכך".

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ליאור כלפון מאושפז בית חולים קורונה
לאתר ההטבות
מומלצים