שני מחזורים לסיום העונה וברצלונה לא מוותרת. החבורה של קיקה סטיין רשמה הערב (שבת) קשה 0:1 בוויאדוליד וצימקה לפחות זמנית את הפער מריאל מדריד לנקודה אחת בלבד. הבלאנקוס ינסו להגדיל בחזרה את הפער ביום שני בחוץ מול גראנדה.
הקטאלנים עלו ליתרון בשלב מוקדם בזכות השמיני העונה של ארתורו וידאל (15). עם כל הכבוד לצ'יליאני, הסיפור הגדול היה דווקא המבשל – ואנחנו מדברים איך לא, על לאו מסי. הסופרסטאר חגג בישול מספר 20 העונה, הכי הרבה בליגה מאז צ'אבי ב-2009.
6 צפייה בגלריה
ברצלונה
ברצלונה
והכובש והמבשל. מסי עם וידאל
(צילום: רויטרס)
6 צפייה בגלריה
לאו מסי
לאו מסי
לאו מסי מול רובן אלקארס
(צילום: רויטרס)
יחד עם 22 השערים שלו בליגה, הפרעוש הפך לשחקן הראשון בתולדות הליגה הספרדית שרשם דאבל-דאבל עונתי עם לפחות 20 שערים ו-20 בישולים. הוא גם הראשון באחת מחמש הליגות האירופיות הגדולות מאז תיירי הנרי ב-2002/3, שמגיע למספרים מפלצתיים כאלה. הצרפתי אגב, הבקיע 24 פעמים וסידר 20 אסיסטים במדי ארסנל.
במהלך המחצית השנייה, בארסה הלכה אחורה, נראתה רע וכמעט ספגה את השוויון. למזלה, מארק-אנדרה טר שטגן הציל אותה. מי ששוב היה חלש הוא אנטואן גריזמן, שהועדף על פי לואיס סוארס, אבל הוחלף כבר במחצית.לברצלונה נותרו שני משחקים עד סיום העונה, ביום חמישי מול אוסאסונה בקאמפ נואו ושלושה ימים לאחר מכן אצל אלאבס במחזור הסיום.
6 צפייה בגלריה
אנטואן גריזמן
אנטואן גריזמן
אנטואן גריזמן. עוד משחק מאכזב
(צילום: AP)

ניצחון לאתלטיקו על בטיס

שערים של אנחל קוריאה (נגיעת יד) ואלברו מוראטה (נבדל), נפסלו במחצית הראשונה ומריו הרמוסו ספג אדום ישיר (57). למרות זאת, אתלטיקו מדריד יצאה עם 3 נקודות אחרי 0:1 מול בטיס. את שער הניצחון נגח פנימה דייגו קוסטה (74).
סלטה ויגו עדיין לא הבטיחה את מקומה בליגה גם בעונה הבאה, אחרי שספגה 2:1 מאוסאסונה משער בתוספת הזמן. סאנטי מינה העלה את סלטה ליתרון (12), אבל אנריק גאייגו השווה (24) וחוסה ארנאיס הכריע עם נגיחה מדויקת (91). מאיורקה שמדורגת מתחת לקו האדום עם 32 נקודות, תוכל לצמצם את הפער לנקודה בלבד אם תנצח מחר את סביליה.

מהלך המשחק

דקה 5': הזדמנות ראשונה לברצלונה. ריקי פוץ' הגיע מקו שני, קיבל מסירות רוחב ובעט למסגרת. ג'ורדי מאסיפ עצר.
15': שער! 0:1 לברצלונה. חילופי מסירות סמוך רחבת המארחת, הסתיימו עם פס של לאו מסי לארתורו וידאל שבעט פנימה.
19': נלסון סמדו סידר לאנטואן גריזמן כדור מצוין. הצרפתי נותר כמעט לבד ברחבה, אבל התבלבל עם הרגליים ופספס את הכדור.
6 צפייה בגלריה
ברצלונה
ברצלונה
וידאל חוגג עם החברים
(צילום: רויטרס)
6 צפייה בגלריה
ברצלונה
ברצלונה
מסי ובוסקטס מדברים
(צילום: רויטרס)
41': מסי עבר שני שחקנים ומ-16 מטר בעט כדור חד ופספס במעט את המסגרת.
60': הצלה מצוינת של מארק-אנדרה טר שטגן. אונאל נגח לפינה הימנית התחתונה, הגרמני זינק והדף.
70': ויאדוליד נכנסה לעניינים ומתקרבת לשוויון.
6 צפייה בגלריה
לואיס סוארס
לואיס סוארס
לואיס סוארס. נכנס במחצית
(צילום: AFP)

הרכבים

ויאדוליד: ג'ורדי מאסיפ; ראול קארנרו (נאצ'ו, 24), חאבי סאנצ'ס, קיקו, חאבי מויאנו; חואקין (פבלו הרוויאס, 46), פדה דן אמטריו, רובן אלקארס (אנס אונאל, 46), קיקה פרז, אוסקר פלאנו, סרג'י גוארדיולה.
ברצלונה: מארק-אנדרה טר שטגן; ג'ורדי אלבה, ג'רארד פיקה, קלמון לנגלה (רונאלד ארואחו,57) , נלסון סמדו; סרג'י רוברטו, סרחיו בוסקטס (ג'וניור פירפו, 74), ריקי פוץ' (איבן ראקיטיץ', 57), ארתורו וידאל; אנטואן גריזמן (לואיס סוארס, 46), לאו מסי.
פורסם לראשונה: 20:13, 11.07.20