ג'יפ מגיבה לפורד ברונקו החדש עם אב-טיפוס חדש ומוכן לייצור על בסיס ברנגלר רוביקון המוכר. עם יותר יכולת שטח ולראשונה עם מנוע V8 ענק בחרטום. ג'ים מוריסון, מנהל חטיבת ג'יפ בצפון אמריקה אמר: "חובבי המותג מבקשים כבר זמן רב רנגלר עם מנוע V8, והרוביקון 392-קונספט שהצגנו מוכיח שאנחנו יכולים לבצע".
  • מה הייחוד: יש להזכיר כי ג'יפ הציגה בעבר אינספור רעיונות לגרסאות ייחודיות מבלי להביא אותן לשלב הייצור, אלא שבמקרה זה אפשר להמר כי זה יהיה שונה. בעיקר עקב תזמון החשיפה - יום החגיגה הגדול של פורד, אשר הציגה מתחרה רציני ראשון בהיסטוריה לרנגלר בדמות הברונקו החדש.
  • למה 392: שם אב הטיפוס מציין את נפח המנוע - כמקובל בארה"ב של אמריקה - בקיוביק-אינץ', או 6.4 ליטר במידות המוכרות לנו. תצורת המנוע היא V8 האהובה היסטורית על האמריקאים וההספק המרבי עומד על 460 כ"ס. אגב, ג'יפ משתמשת במנוע הזה גם בגרנד-צ'ירוקי SRT. המשך שרשרת ההנעה זהה לרנגלר הרגיל - תיבת שמונה הילוכים אוטומטית ותיבת העברה עם הנעה כפולה גם לכביש והילוך כוח, עם נעילות לדפרנציאל אחורי וקדמי.
  • מה עוד חדש: מעבר למנוע (שאינו באמת חדש, רק מיקומו בחרטום הרנגלר הוא כזה), חידוש משמעותי נוסף הוא התקנת צמיגי שטח ענקיים. זר או כל מי שאינו מחובר לסצנת הג'יפאים המסוקסים שהיו בשייטת מטכ"ל, פחות יתרשם. אבל בעיני הגרעין הקשה והמוזכר עולות כנראה דמעות למראה יחידות גומי בגודל "37, זהות לאלה של האמר H1, לא פחות, וגדולות משמעותית מאלה של הרוביקון הרגיל ("32). יש חישוקי "17 עם מנגנון נעילה נגד פריקת צמיג, קפיצי סליל ובולמי זעזועים משודרגים שמגביהים את המרכב בכ-5 ס"מ ואת מרווח הגחון ב-11.4 ס"מ, לגובה מרשים של 36.6 ס"מ. בהתאם לצמיחה בגובה, גם זוויות הגישה והנטישה שופרו במידה ניכרת (40.1-51.6 מעלות לעומת 31.4-36 ברוביקון רגיל).
  • נראה שונה: לא ממש, אבל כן עם תוספות שאינן מותירות מקום לשאלה בדבר כישוריו. החל בכונס אויר בולט על מכסה המנוע שמטרתו לצנן את היחידה הענקית שמתחת, דרך פגוש קדמי עם כננת מסיבית.