כל החבר'ה בתמונה: SayCheese

איך לצלם תמונה משפחתית מבלי שהצלם עצמו יהיה חסר בצילום? SayCheese היא אפליקציה חדשה, פיתוח של יואב פרנקו הישראלי, המהווה את הפתרון המושלם לבעיה. בניגוד לשיטות הבעייתיות של הפעלת טיימר או צילום סלפי מקרוב, כאן תוכלי לשלוט במצלמה באמצעות מכשיר אנדרואיד נוסף.
ברגע שתפתחו את היישום הוא יחפש מכשיר קרוב שגם בו הותקנה SayCheese. המכשירים יתחברו ביניהם בטכנולוגיית WiFi direct. מרגע ההתחברות תוכלו לשלוט דרך מכשיר אחד על המצלמה של השני ולצלם תמונות או סרטונים. בגרסת הפרימיום (שעולה 3 שקלים) תוכלו אפילו לשלוט בפוקוס ובזום. הקבצים יישמרו באיכות מלאה בשני המכשירים.
האפליקציה מאפשרת גם שידור ישיר ממקום מרוחק, עד 400 מטר, שימוש בטלפון כמצלמת אבטחה נסתרת ועוד.

איך אני בטלפון: ActionDash

יישום המספק תמונה מלאה על הרגלי השימוש שלכם בסמארטפון, מבוקר עד לילה. עם פתיחת האפליקציה מוצגת "עוגה" גרפית הממחישה, בצבעים ובאייקונים, כמה זמן השתמשתם בכל אחד מהיישומים ואיזה חלק יחסי מהשימוש הוא תפס. במרכז מוצג זמן השימוש בסמארטפון להיום. בנוסף תמצאו כאן את מספר הפעמים שביטלתם את נעילת המכשיר וכמה התראות קיבלתם.
הסטת המסך ימינה ושמאלה מאפשרת לשוטט בין מסכים שונים, המציגים את התפלגות השימוש לפי יום, שעה, או אפליקציה. תוכלו גם להגביל את זמן השימוש בכל יישום, להעביר יישומים למצב תצוגה כהה, ולקבוע את שעת תחילת וסוף יום הפעילות. בנוסף, תוכלו לבחור לקבל התראות במהלך היום, בשעה שתבחרו, המסכמות את היקפי השימוש שלכם.

עורך סיפורים פרטי: Made

היישום הזה מאפשר ליצור סטוריז מעוצבים להפליא בעזרת התמונות והטקסטים הפרטיים שלכם. תמצאו כאן 32 עיצובים לשימוש חופשי ועוד 50 עיצובי פרימיום. לאחר שתבחרו אחד מהם, תוכלו לייבא אליו את הצילומים שלכם, למקם, לחתוך ולהפעיל עליהם פילטרים. בנוסף תוכלו לשחק כאן עם רקעים תוך שימוש ביותר מ-40 צבעים ו-80 טקסטורות שונות ומגוונות. גם את לטקסטים האישיים שתקלידו תוכלו לבחור מבין מבחר גופנים.
את Made תוכלו להוריד בחינם. מחיר גרסת הפרו, המעניקה גישה לכל האפשרויות, עומד על 5 דולר.

עניין של העמדה: Unscripted - Posing Guide for Photographers‏

רוצים לשפר את הקומפוזיציה וההעמדה של האובייקטים שלכם בצילום? כאן תמצאו מדריך צילום הכולל שלל רעיונות העמדה לבחירתכם על פי סיווגים: תמצאו כאן העמדה המתאימה לאירועי סיום לימודים, העמדה לזוגות, לחתונות, לתינוקות שרק נולדו, למשפחות, לצילום עם חיות מחמד ועוד.
פרק שלם באפליקציה עוסק בכיוון המצלמה באופן ידני ופרק אחר עוסק במיקום האובייקטים בצילומי חוץ יחסית למיקום השמש. בנוסף תוכלו להצטרף לקהילת המשתמשים, לעקוב אחרי עבודותיהם ולקבל רעיונות, לקרוא מבחר מאמרים בנושא צילום ועוד.

לנהל את כיוון המסך‏: Rotation Manager

כמה פעמים נכנסתם לאפליקציית יוטיוב והתחלתם לשחק עם כיוון הסמארטפון כדי שהתצוגה תהיה לרוחב? Rotation Manager מאפשרת לקבוע את כיוון התצוגה של כל אחת מהאפליקציות המותקנות במכשיר: תוכלו לבחור לבחור תצוגה לרוחב, לגובה או תצוגה אוטומטית המבוססת על כיוון הסמארטפון.