פורד חושפת קונספט ייחודי ההופך את המכונית החשמלית של החברה, מוסטנג מאך-E, למפלצת מרוץ רב-תכליתית. אב הטיפוס נבנה בשיתוף סדנת השיפורים המפורסמת RTR עם תפוקה שעומדת על לא פחות מ-1,400 כ"ס נקיים מזיהום.
למה לפורד לייצר דבר כזה: דייב פריקאק, הוא ראש חטיבת הדגמים האייקונים בפורד ובעבר ראש חטיבת הביצועים ביצרנית. הוא גם האיש החתום על רשימת השינויים הארוכה שעברה המוסטנג העדכנית, על פוקוס RS הייחודית ובעיקר לידתן המחודשת של ה-GT האקזוטית והברונקו המיתולוגי. ולכן שווה להקשיב לדבריו: "מי שגדל כמונו על מכוניות ספורט יודע שתמיד אתה רוצה יותר כוח, וכאן זה לא רק הכמות אלא המידיות שלו. הקונספט הזה מראה את ההבדל בין מה שאנשים חושבים שמכונית חשמלית יכולה לעשות, לבין מה שהיא באמת יכולה. אני יכול להבטיח לכם שלא נעצור ב-1,400 כ"ס".
המנוע: 1,400 כ"ס זו התפוקה הרשמית של יחידת ההנעה, אבל הנתון הזה הוא לא היחיד שמרשים. התפוקה מגיעה מלא פחות משבעה מנועים חשמליים, ארבעה מאחור, שלושה מלפנים. הם מחוברים מכאנית דרך גל הינע ודיפרנציאל מרכזי המאפשר חלוקת כוח משתנה. לדברי פורד, סידור זה מאפשר לבחור בין חלוקה קבועה בין הסרנים, הנעה אחורית בלבד או קדמית, על פי מצבים קבועים מראש והמצב בו המכונית נמצאת.
למצברים קיבולת של 56.8 קוט"ש והם עשויים מתאי ניקל-קובאלט המיועדים ליחידת הנעה חזקה כל כך. יש גם מערכת קירור מבוססת נוזל ייעודית למצברים, המאפשרת שמירה על תפוקה גבוה בעומסים כבדים. פורד לא פרסמה בנתיים את נתוני הביצועים.
ואיך עוצרים את הכוח הזה: מערכת הבלימה משלבת מגבר חשמלי המאפשר טעינת הסוללה בזמן האטה תוך שילוב מערכת ABS ובקרת יציבות על מנת להשיג יעילות מיטבית. הבלמים עצמם תוצרת ברמבו זהים לאלה המותקנים במוסטנג GT4 ייעודית למרוצים. יש בלם יד הידראולי לטובת דריפטים, והפעלתו מבטלת את פעולת המנועים מאחור.
כוח הצמדה של יותר מטון: מרכב הקונספט עשוי חומרים קלי משקל. מכסה המנוע למשל בנוי מתרכובת סיבים אורגניים היכולה לשמש תחליף לקרבון. השינויים הויזואליים בהשוואה למאך E רגילה כוללים בין היתר מסיטי אוויר מסיביים בפגוש הקדמי והאחורי, בתי גלגלים מורחבים וכנף אחורית עצומה. כוח הצמדה: 1,050 ק"ג במהירות של כ-260 קמ"ש.
מתא הנוסעים הוסרו חומרי בידוד ודיפון והתוקן כלוב בטיחות תקני, לצד ארבעה מושבי באקט של ריקארו ייעודיים למרוצים. סביבת הנהג כוללת לוח מחוונים דיגיטלי גדול יותר מבדגם הסדרתי ולצידו מסך מגע לשליטה במערכות השונות.
הווידאו: פורד לקחה את נהג המרוצים המפורסם ובעלים סדנת RTR, ווהן גיטין ג'וניור. מולו ניצבה סוללת נהגים מקצועים: ג'ואי לוגאנו במוסטנג נסקאר-קאפ, במוסטנג GT350R נהגה היילי דייגן הצעירה, האישה היחידה שאי פעם ניצחה מירוץ בסבב נאסקאר K&N פרו. על דריפטים אמון צ'לסי דנופה עם מוסטנג RTR מסבב פורומולה-דריפט ואתגר הג'ימקינה נשמר לקן בלוק במוסטנג 1965 יוניקורן V2 המפורסמת.