"בימים האחרונים אני נחשף לעוד ועוד סיפורים על משפחות, שתקופת הקורונה הביאה אותן למצוקה כלכלית. מזעזע להבין כמה כל אחד מאיתנו עלול להיות פגיע, ובעיקר עצוב להבין שהילדים שלנו הם אלו שסובלים", כך החל הפוסט שכתב רן אלתרמן, אב לשלושה ילדים, ספורטאי ומאמן ריצה וטריאתלון.
עוד הוא כתב - "אני מבין שיש הרבה משפחות שלא יכולות להרשות לעצמן לשלוח את הילדים לפעילויות במהלך הקיץ, והילדים נאלצים להישאר בבית, בטח בתקופת הקורונה. לכן, החלטתי להזמין את כל הילדים, בני אותן משפחות שלא יכולות להרשות לעצמן פעילויות שונות, להגיע לאימוני הריצה שלנו ללא עלות.
"אין צורך להוכיח לי את הקושי הכלכלי, ומי שמרגיש שהוא זקוק לעזרה הזאת, מוזמן פשוט לפנות אליי בפרטי, ואשמח להזמין את הילדים שלו לאימונים הקבוצתיים שלנו".
3 צפייה בגלריה
רן אלתרמן
רן אלתרמן
"הילדים רצים באוויר הפתוח"
(צילום: אלבום פרטי)
"הקורונה תפסה את כולנו לא מוכנים. לא חושב שמישהו ציפה לדבר כזה", אומר אלתרמן בראיון לאולפן ynet. "לא משנה במה אנחנו עוסקים, כולם נפגעים. היתרון אולי אצלי זה שאני בחוץ, בשטח, באוויר הפתוח".
והחלטת לחלוק את כישוריך עם אנשים שנפגעו כלכלית כתוצאה מהקורונה?
"כן, בשבועות האחרונים קורא כתבות על אנשים שמתלבטים אם להאכיל את ילדיהם או לאכול בעצמם. אני מאוד אוהב ילדים ויש לי ילדים שמתאמנים אצלי. גם מבוגרים אבל כרגע אני יותר פונה לילדים שלא אשמים בשום דבר, במיוחד בתקופת החופש הגדול, שגם ככה יש סגר כזה או אחר ולא יכולים ללכת לכל מיני מקומות בילוי.
"מצד שני ההורים לא יכולים להרשות לעצמם לרשום אותם לחוגים פרטיים, אז אני אשמח להזמין את כל מי שלא יכול להרשות לעצמו ללכת לחוג בתשלום. מוזמנים לבוא להתאמן אצלנו בהרצליה ללא עלות".
3 צפייה בגלריה
קבוצת ריצה
קבוצת ריצה
להצטרף לאימונים הקבוצתיים
לדבריו, ניתן לפנות אליו דרך האתר או בפייסבוק. "אנשים אומרים לי 'כל הכבוד' ואני ממש לא מחפש את זה", אומר אלתרמן. "גם הראיון הזה מביך אותי כי אני לא מחפש את חשיפה אבל הדבר שהכי הייתי רוצה לראות זה ילדים שמתאמנים.
"לי הספורט שינה את החיים מגיל צעיר. רק לאחרונה אובחנתי שיש לי הפרעות קשה וריכוז, והבנתי שהספורט הציל אותי. יש לי אח תאום, היינו לומדים למבחנים, לוקחים כרטיסיות ותוך כדי אימון ריצה משננים את החומר. כשהייתי יושב בבית ומנסה לפתור תרגילים בחשבון לא הצלחתי ואז תוך כדי הריצה פתאום התוצאה הייתה קופצת לי.
"אני רואה איך ילדים שמתחילים לעשות ספורט פשוט פורחים, גם מבחינה חברתית וגם מבחינת הגשמה אישית. אני כל כך לא רוצה שילדים בתקופה כזו קשה ייפלו וסתם ישבו בבית. אשמח מאוד שמי שמרגיש שקשה לו, שהוא לא יכול להרשות את זה עבור ילדיו, שיפנה אלינו בשמחה".

הפוסט המלא:

3 צפייה בגלריה
פוסט בפייסבוק
פוסט בפייסבוק
(מתוך פייסבוק)