כבר יותר מארבעה חודשים שבתי הקולנוע סגורים בישראל עקב מגפת הקורונה, אבל כבר מיום רביעי הקרוב אפשר יהיה לצפות בסרטים על המסך הגדול. אומנם לא מדובר באולם קולנוע מרווח וממוזג, אבל הדרייב-אין המיתולוגי שפעל בתל אביב לפני יותר מ-20 שנה חוזר לפעילות. שאבי מזרחי, מנהל המחלקה למופעים בעיריית תל אביב, התראיין לאולפן ynet וסיפר על ההכנות לפתיחת המקום.
"כרגע מאושרות לנו 200 מכוניות. אנחנו מסדרים אותן בהפרשים של שני מטרים אחת מהשנייה ומקרינים על הקיר הגדול של היכל שלמה סיקס", הוא אומר. לגבי הסאונד, לא יהיו רמקולים במקום אבל יהיה תדר מיוחד ברדיו שיאפשר לשמוע את הסרט.
מה לגבי נשנושים? "שכל אחד יביא מהבית. מקווים שבשלב מסוים תהיה אפליקציה שנוכל להוציא פופקורן או שתייה אבל כרגע אנחנו מחכים להנחיות ממשרד הבריאות".
-התחלתם למכור כרטיסים? יש ביקוש? "עוד לא התחלנו. היום אנחנו סוגרים את נושאי הכרטיסים. את ההקרנה הראשונה והשנייה אנחנו עושים למנויי דיגיתל ומשבוע הבא אנחנו מתחילים הקרנות גם לקהל הרחב. חלק מהכרטיסים שיהיו ברביעי-חמישי יהיו גם להקרנת הקהל הרחב וחלק לדיגיתל".
1 צפייה בגלריה
פיילוט ראשוני של עיריית תל אביב- הקרנת סרטים במתחם הדרייב אין
פיילוט ראשוני של עיריית תל אביב- הקרנת סרטים במתחם הדרייב אין
פיילוט ראשוני של עיריית תל אביב- הקרנת סרטים במתחם הדרייב אין
(צילום: אמיר יעקובי)
כמה זה יעלה? "סדר גודל של 40-30 שקל כרטיס לרכב, אנחנו לא מתעסקים בכמה אנשים יש בתוך האוטו. אנחנו משתדלים שהמחיר יהיה כמה שיותר מוזל וכמה שיותר נוח לציבור".
במקום גם יהיה סידור מיוחד למי שירצה להתפנות. במהלך ההקרנות האורות של המכוניות יהיו כבויים, אבל מי שיצטרך ללכת לשירותים יאותת עם האורות וסדרן יבוא ויכוון את הצופה לשירותים הציבוריים.
איזה סרט יהיה הראשון? "'התקופה היפה בחיי', זה סרט צרפתי, סרט אהבה. אני מקווה מאוד שלא נצטרך לעשות הרבה הקרנות, מקווה לראות את בתי הקולנוע והסינמטקים מתחילים לעבוד בארץ ובתל אביב יפו".