הטניסאי האוסטרלי ניק קריוס הודיע היום (ראשון) כי הוא פורש מאליפות ארצות הברית, שאמורה להיפתח ב-31 באוגוסט, בגלל וירוס הקורונה, תוך כדי שהוא מותח ביקורת על חבריו לסבב והמארגנים.
המדורג 40 בעולם כתב ברשתות החברתיות: "לא אשחק השנה באליפות ארצות הברית. כואב לי כל כך שלא אוכל להתחרות ולהתמודד באחת מהזירות הגדולות של הספורט, אצטדיון ארתור אש. אני נשאר בחוץ בשביל מאות אלפי האנשים, האוסטרלים והאמריקנים, שאיבדו את חייהם. זאת ההחלטה שלי, תאהבו אותה או לא. יש לי בעיה עם התאחדות הטניס האמריקאית על ההחלטה לקיים את האליפות, ואם שחקנים לא רוצים להגיע זו בעיה שלהם".
1 צפייה בגלריה
קיריוס מכה בין הרגליים
קיריוס מכה בין הרגליים
ניק קיריוס. ביקורתי
(צילום: רויטרס)
על הקולגות שלו למשחק, אמר: "אתם צריכים לחשוב על האינטרס אחד של השני ולעבוד יחד. אתם לא יכולים להיות חמדנים ולארגן טורנירי ראווה בשביל כסף. חישבו על אנשים אחרים לשם שינוי. לווירוס הזה לא משנה הדירוג העולמי שלכם או כמה כסף יש לכם. התנהגו באחריות. לכל השחקנים שבוחנים את האפשרויות ומתנהגים בחוסר אחריות, אני רק יכול לאחל בהצלחה, סכנו את עצמכם. אין לי בעיה עם זה".
גם המדורגת הראשונה בעולם אשלי בארטי הודיעה שלא תשחק מאותה סיבה. הגראנד סלאם ייצא לדרך, כאמור, ב-31 באוגוסט ויתקיים כרגיל בניו יורק, אך עם בידוד לשחקנים והוראות קפדניות על ריחוק חברתי.