ב.מ.וו: יבואנית האופנועים דלק מוטורס תזמין 68 יחידות של ב.מ.וו G310 בגרסאות GS (דו-שימושי) ו-R (כביש) שיוצרו בין חודש פברואר 2017 וחודש מארס 2018. באופנועים המיוצרים עבור המותג הגרמני בהודו התגלה חשש קריאה החוזרת נועדה למנוע חשש להיווצרות קורוזיה בקאליפרים מלפנים ומאחור. בב.מ.וו אומרים כי במקרה כזה עלול להיווצר כשל או במילים אחרות, יכולת הבלימה של האופנוע עלולה להפגע. במסגרת הקריאה החוזרת יוחלפו הקליפרים באופנועים שיוזמנו תוך כשעתיים וחצי מרגע תחילת העבודה. באזור הריקולים באתר היבואנית ניתן לבדוק את הצורך להגיע למוסך באמצעות מספר הרישוי או השלדה, או במוקד שרות לקוחות בטלפון 08-9139995.
2 צפייה בגלריה
(אופיר גונן)
היבואנית מזמינה גם 12 בעלי סדרה 3 שיוצרו לפני לצמעלה מ-20 שנים, בין חודש פברואר 1998 למאי 2000. בכל המכוניות שיוזמנו למוסך יש להחליף את יחידת הבקרה על פעולת כרית האוויר בצד הנהג במקרה של תאונה. זמן העבודה מוערך בכשעה אחת.
---------------------------------------------
ג'יפ: יבואנית המכוניות סמלת תזמין למוסכים המורשים 107 מכוניות מדגם צ'ירוקי שיוצרו בין השנים 2014 ו-2017. בכל המכוניות שיגיעו למוסך יעודכנו תוכנות שונות ביחידות הבקרה השולטות על מערכת ההינע. משך העבודה,: כשעה.
2 צפייה בגלריה
(צילום: ניר בן זקן)
--------------------------------------------
פורד: יבואנית הרכב דלק מוטורס תזמין 202 מכוניות מדגם F150, כולן נרכשו על-ידי צה"ל ויוצרו בין התאריכים 24.06.2019 ו-01.10.2019. בכל המכוניות עלול להיווצר כשל בחיבור כבל המצבר. פורד מעריכה את עבודת התיקון בכחצי שעה.



-------------------------------------------
קיה: טלקאר המייבאת את מותג הרכב קיה תזמין למוסך 1,630 מכוניות מהדגמים קרניבל וסורנטו, כולם יוצרו בין השנים 2005 עד 2009. לפי קיה, בכל כלי הרכב האמורים עלולה להיווצר תקלה במערכת בקרת היציבות (ESP) ובמערכת למניעת נעילת בלמים (ABS) ש"עלולה לפגוע בתפקוד הרכב", כך קיה. זמן הטיפול מוערך בכחצי שעה.
בריקול נוסף יוזמנו 385 בעלי קרניבל שיוצרו בשנתיים האחרונות. בחלק מהמכוניות ששווקו בישראל עלול ליקוי בתפקוד האלטרנטור (גנרטור) שעלול אף הוא לפגום בתפקוד הרכב. גם כאן יארך התיקון כחצי שעה.
------------------------------------------
שברולט-איסוזו: יבואנית הטנדרים של איסוזו, חברת UMI, מזמינה 283 טנדרים מסוג D-מקס שיוצרו במהלך 2019, 28 מכוניות מדגם שברולט סוואנה שיוצרו בשנתיים האחרונות ו-343 טנדרים גדולים מדגם שברולט סילברדו, אף הם משתי שנות הייצור האחרונות. בכל המקרים יוחלפו אומי וו הגרירה תוך כחצי שעה מתחילת הטיפול.
------------------------------------------
יש להזכיר כי תקנות הרכב בישראל קובעות כי בעל הרכב לא יישא בכל הוצאה הקשורה לקריאה חוזרת לתיקון. עוד קובעת התקנה כי חובה לבצע את התיקון תוך שישה חודשים, וכי מי שלא יעשה זאת לא יורשה לחדש את רישיון הרכב או להעביר עליו בעלות.