4 צפייה בגלריה
הוויברטור שהרטיט אותי
הוויברטור שהרטיט אותי
הוויברטור שהרטיט אותי
(צילום: shutterstock)

בפרק המפורסם מהעונה הראשונה של "סקס והעיר הגדולה", ארבע החברות יושבות יחד בבית קפה ומקשיבות למירנדה. "בימינו את אפילו לא צריכה גבר כדי לגמור", היא אומרת ומיד מעוררת את סקרנותן. בעודן קשובות, היא מספרת להן על הוויברטור החדש ששינה את חייה. "אני חושבת שאני מאוהבת", היא אומרת להן ועיניה נוצצות. "הם קוראים לו הארנב".
עוד בנושא:
ויברטור הארנב שכיכב באותו פרק אגדי – והפך מהר מאוד לאחד מאביזרי המין המפורסמים והפופולריים בעולם, הורכב מחלק וגינלי דמוי דילדו, בעל שרשרת חרוזים פנימית מסתובבת, ומארנבון סיליקון חמוד, שישב על הדגדגן ועיסה אותו. לכל חלק היה מנוע ובקרה משלו, וכדי לתפעל את הדבר הנחמד הזה הזדקקת לארבע סוללות AA וכמה דקות של ראש שקט לעצמך.


גם אני, כמו נערות רבות שגדלו בשנות ה-90 המאוחרות, הושפעתי מאוד מהקראש של מירנדה, שהפך באותו הפרק להתמכרות של ממש עבור שרלוט, ואצתי-רצתי לרכוש לעצמי אחד. היה זה הוויברטור הראשון עמו התנסיתי, ועליי לציין שבאותם ימים, ובכן, זה פשוט היה מוגזם.
מצאתי עצמי מפעילה אך ורק את הארנב החיצוני, מאחר שהדילדו הפנימי היה רחב מדי עבורי, והצריך שימון וחומר סיכה, שבגיל 17 עוד לא הייתי כל כך מודעת לקיומו. כלומר, ידעתי שמומלץ להשתמש בחומר סיכה, אבל שייכתי את הג'ל למין אנאלי ולא לאוננות (כמה מעט ידעתי).
20 שנים מאוחר יותר, וויברטור הארנב חזר לחיי, רק שהוא לא דומה בשום צורה לארנב הפרימיטיבי מהניינטיז. לגרסה המשודרגת של חברת Satisfyer הגרמנית קוראים Pro Gspot Vibrator, והיא נשענת על איכויות היניקה העוצמתיות שכל כך מזוהות עם החברה (וזכו לתשבוחות גם פה, בערוץ), יחד עם זרוע וגינלית שאותה את מחליקה פנימה.
בעצם, את הארנב הקטן שישב על הדגדגן החליף ה"סקשן", שמציע 11 רמות יניקה דגדגנית, יחד עם זרוע וגינלית שכוללת שלוש עוצמות רטט, בשבעה מקצבים שונים (בשאיפה למצוא את נקודת ה-G שלך, ולהרטיט אותך מבפנים).

4 צפייה בגלריה
ויברטור סטיספייר
ויברטור סטיספייר
Pro Gspot Vibrator. לא הארנב מהניינטיז
(צילום: באדיבות "סטיספייר", אתר היבואן הרשמי)

4 צפייה בגלריה
ויברטור סטיספייר
ויברטור סטיספייר
טכניקת היניקה המפורסמת תשמש אתכן גם בוויברטור הזה
(צילום: באדיבות "סטיספייר", אתר היבואן הרשמי)

מאחר שהיום אני כבר מבוגרת, ויודעת שמומלץ מאוד לשמן את הצעצוע לפני השימוש, הכנתי את הצעצוע ויצאתי להרפתקה. זוכרים את הטראומה מהשימוש הראשוני בארנב של שרלוט? לא תמצאו אותה בצעצוע הזה.
הזרוע הווגינלית החליקה פנימה בקלות (שימו לב שאתן עושות זאת כשהיא עדיין לא פועלת), ואת החלק היונק מיקמתי בעדינות על הדגדגן. ואז הפעלתי את הצעצוע והתחלתי לשחק עם העוצמות. אחת, שתיים, שלוש... ואני כבר רועדת מרוב עונג וגומרת בחוזקה.
בקצרה
למי זה מתאים: לנשים שכבר התנסו עם ויברטור או שניים, ולנשים שאוהבות את הצעצועים של Satisfyer.
מידת הרעש: 5\3.
איפה קונים? פה.

מארנב לברווזון

אחרי שעפתי על הדגם המשוכלל של Tracy's dog, התבקשתי לנסות את הדגם הקטן יותר שנקרא Duckie. מדובר בוויברטור קטנטן שמתלבש על כף היד, נראה כמו ברווזון אמבטיה חמוד ומדמה יניקה בשבעה מצבי רטט שונים. באתר החברה ממליצים להשתמש בו לגירוי הדגדגן או הפטמות, וזה בדיוק מה שעשיתי.
כמובן שגם במקרה של מר ברווז, מומלץ מאוד לשמן אותו לפני השימוש בחומר סיכה על בסיס מים (אני משתמשת בחומר סיכה של ID, אבל חנויות הפארם השונות מציעות שלל חברות נוספות), לבחור ספר קריאה מחרמן ולצלול פנימה.

4 צפייה בגלריה
ויברטור Duckie
ויברטור Duckie
ויברטור Duckie. משתלב היטב עם כף היד
(צילום: באדיבות "סיסטרס" חנות לאביזרי מין)

הפייה היונקת מתלבשת היטב על הדגדגן, ולברווז מבנה ארגונומי שמאפשר אחיזה נוחה ונעימה בעת השימוש, אבל עליי להודות שמעט התאכזבתי מעוצמות המכשיר, שתוארו בעדויות שקראתי ברשת כ"עוצמתיות בטירוף", אבל אני חוויתי אותן על עצמי כבינוניות בלבד.
ייתכן מאוד שבניגוד ל-Satisfyer מהפסקה הקודמת, מר ברווז כן יתאים לנשים שנמצאות בתחילת ההיכרות עם צעצועי מין, ומבקשות להתנסות עם צעצוע יניקה חמוד למראה וקליל מאוד לתחזוק. כך או כך, מר ברווז הוא ללא ספק מתנה נפלאה לחברה קרובה שנמצאת כרגע בבידוד.
בקצרה
למי זה מתאים: למתחילות ולנשים רגישות למגע.
מידת הרעש: 5\2. הוויברטור הזה נחשב לשקט למדיי, ויאפשר לך פרטיות מלאה.
איפה קונים? פה.