1 צפייה בגלריה
הסיור של בוקא
הסיור של בוקא
הסיור של בוקא
הקורונה מכתיבה את השגרה, השינוי לא נראה באופק והקירות סוגרים עלינו מכל הכיוונים. אז מה עושים? יוצאים לסיור אוכל, אבל מהבית.
חברת בוקא סיורים, שבימים רגילים מוציאה סיורי אוכל בתל אביב, יפו ובני ברק, הצליחה למצוא פתרון מקורי לתקופה המשונה הזו: הם לקחו מנות מסיור האוכל הפופולרי שלהם בשכונת התקווה התל אביבית, ארזו אותן בקופסה וצירפו סרט קצר. לחוויה המשולבת הזו הם קוראים Bhuka Box, והיא מחולקת לשלושה חלקים: ספתח, פתיחת שולחן וקינוחים. כל חלק מספר על צד אחר של השכונה, ומביא אליכם הביתה את החלקים הכי טעימים שלה.
הסרט, קליל ולא מתאמץ, מדריך אתכם דרך השכונה המרתקת הזו, האוכל שקיבלתם והאנשים המיוחדים שאחראים לו. היין שמצורף לקופסה מכניס אתכם מהר מאוד לאווירה, הכל נשלח עם שליח עד אליכם, והתוצאה - הצבעים, הקולות והטעמים של סיור אוכל בשכונת התקווה, מתי שבא לכם ובלי לצאת מהבית. כדאי לעשות את זה רעבים, כי הקופסה נדיבה ומחליפה ארוחה.
420 שקל לארגז זוגי, כולל משלוח עד הבית. כרגע המשלוחים הם באזור המרכז בלבד, אבל להזמנות גדולות יימצא פתרון גם מחוץ לגבולות המרכז. להזמנות חפשו "בוקא סיורים" בגוגל או בטלפון 053-3903431 או באתר.