אנשי עסקים וסלבריטאים הודיעו שיצטרפו לעופרי ארד, שחקן מכבי חיפה ונבחרת ישראל בכדורגל, שיצא בקמפיין גיוס תרומות למשפחות נזקקות לקראת החגים. שם הקמפיין: "אמאבא, אני רעב".
בין המצטרפים: ניר שרצקי, מבעלי איתורן; הדוגמנית ואשת העסקים נטע אלחימסטר ובעלה שחקן הכדורגל רמי גרשון; טובי שמלצר מקבוצת שלמה; עו"ד יואב פלטו שרון; די.ג'יי סקאזי; ציפי רפאלי ומירי בוהדנא.
3 צפייה בגלריה
ניר שמול ועופרי ארד
ניר שמול ועופרי ארד
ניר שמול ועופרי ארד
(צילום: אסף לוי)
הקמפיין, שיעלה בשבוע הבא ברשתות החברתיות, נערך במסגרת פעילות של עמותת שניר, בראשות ניר שמול, שמסייעת לילדים ולמשפחות במצוקה כלכלית. המטרה היא לגייס לפחות חצי מיליון שקל עבור רכישת 1,000 סלי מזון לחג. הקמפיין אמור לכלול כ-200 מובילי דעת קהל. ארד, שהצטלם עם מסכה הנושאת את שם הקמפיין, אמר כי "אם יש דבר שיכול לגרום לי לעצור הכל ולשבור לי את הלב, זו זעקה של ילד שאין לו מה לאכול", אמר ארד.

צוות 3 למען חיילי יהל"ם

באחד הבסיסים במרכז הארץ התקיים הערב השנתי של חיילי פלוגה ס'2 של יחידת יהל"ם של חיל ההנדסה הקרבית. באותו מעמד העניק מפקד הפלוגה, סא"ל ח', תעודת הוקרה לניר גלבוע, המנכ"ל והבעלים של קבוצת האבטחה צוות 3, על אימוץ היחידה. "פעילות היחידה דומה לפעילות צוות 3, שדואגת אף היא לביטחון ולשקט של הלקוחות שלנו", השווה גלבוע.
החיבור בין היחידה לצוות 3 מתקיים במסגרת פרויקט "אמץ לוחם" של קרן לב"י של האגודה למען החייל, במסגרתו חברות במשק ותורמים מהארץ ומחו"ל תומכים בחיילי היחידות הקרביות בצה"ל. במסגרת האימוץ מקבלת היחידה המאומצת סל רווחה בסך 100 אלף שקל בשנה, תוך התחייבות לסכום זהה במשך שלוש שנים. צוות 3 מאמץ את היחידה מזה כשנה.
3 צפייה בגלריה
ניר גלבוע וסא"ל ח'
ניר גלבוע וסא"ל ח'
ניר גלבוע וסא"ל ח'
(צילום: לירן מלכה)

יומולדת בבלפור

מזל טוב לדן חלוץ, לשעבר הרמטכ"ל ומפקד חיל האויר, שחגג יומולדת השבוע. חלוץ, שכזכור, ניסה את כוחו בעסקים לאחר שחרורו מצה"ל, ויתר על הנסיונות (לעת עתה), והודה למאות המברכים בפייסבוק. "תודה על שפע הברכות והאיחולים שהרעפתם עלי ביום הולדתי. אוהב את כולכם. דני".
את חגיגת יום ההולדת שלו המיר חלוץ בעוד נוכחות בהפגנות בבלפור, שאליהן הוא מקפיד להגיע באופן קבוע, כשהפעם נראה צמוד לפרופ' יוסי שיין, ראש בית הספר לממשל ולמדיניות באונ' ת"א. "שוב בבלפור עם אלפים רבים. ה'אנרכיסטים' זורמים... מעודד לראות את ההתמדה של האנשים הבאים למחות ולהביע את כאבם מן המצב", כתב בעמוד הפייסבוק שלו.
3 צפייה בגלריה
דן חלוץ ויוסי שיין
דן חלוץ ויוסי שיין
דן חלוץ ויוסי שיין
(צילום: עמוד הפייסבוק של חלוץ)

חברת Plus500 הישראלית תיתן חסות לאלופת פולין בכדורגל

Plus500 הישראלית, מפתחת פלטפורמת מסחר מקוון, חתמה על הסכם חסות עם אלופת פולין הנוכחית בכדורגל - מועדון לגיה ורשה, ותהיה נותנת החסות הראשית בשתי העונות הקרובות של הקבוצה. ההסכם מוערך במיליוני דולרים. Plus500 תהיה נותנת החסות הראשית בשתי העונות הקרובות 2020/21 2021/22 עם אפשרות להארכה לעונת 2022/23.
הסכם חסות זה מתווסף לחסויות הספורט הקיימות של החברה הכוללות שותפות עם מועדון הכדורגל הספרדי, אתלטיקו מדריד, כנותנת החסות הראשית של המועדון, עם מועדון הכדורגל השוויצרי BSC Young Boys שהוכרזה לאחרונה, וחסות ראשית למועדון הרוגבי האוסטרלי, ה-Plus500 Brumbies.
דוד צרויה, מנכ"ל Plus500, מסר כי "אנו צופים כי השותפות שלנו עם לגיה תחזק את הכרת המותג הבינלאומי שלנו ותגדיל את בסיס הלקוחות הגלובלי של החברה, בנוסף להגברת המודעות למותג בפולין, שוק מקומי בעל פוטנציאל גדול".

פועלים למען סטודנטים

בנק הפועלים החליט להגדיל את מספר הסטודנטים שיקבלו מילגת לימודים בשנה הקרובה, בעקבות מספר בקשות גבוה מהצפוי. הבנק יעניק באמצעות קרן "פועלים להצלחה" מלגות ל-100 סטודנטים (במקום 70 בתחילה) בגובה 10,000 שקל כל אחד. בתמורה יהיו הסטודנטים מחוייבים ל-160 שעות שנתיות של פעילות בקהילה באחד ממרכזי העמותה בפריפריה החברתית והגאוגרפית.

מטריקס מחסנת

חברת הטכנולוגיה מטריקס הודיעה כי לקראת החורף והחשש למחסור בחיסוני שפעת, תחסן כל עובד שיבקש להתחסן במחיר מסובסד. "החלטנו לרכוש חיסונים באופן פרטי ולאפשר לעובדים שירצו בכך לרכוש את החיסון בעלויות מסובסדות ואטרקטיביות", הודיעה החברה לעובדים. להזכיר, חיסוני שפעת מוצעים כיום ללקוחות קופות החולים ללא עלות, אך בשל הביקוש הרב הצפוי לקראת החורף הקרוב בעידן הקורונה צפי מחסור, ומטריקס, ככל הנראה, מבקשת להקדים חיסון למכה.

תיק לכל תלמיד

במרכז הפיתוח של חברת הטכנולוגיה נילסן ישראל החלו במבצע איסוף ותרומת ילקוטים למשפחות במצוקה. אמנם, הם לא רכשו תיקים חדשים, אלא אספו תיקים ישנים מבתיהם, אבל החברה דאגה לשלוח את התיקים לתיקון ולניקוי, ואלו יועברו לנצרכים באמצעות המיזם ההתנדבותי "תיק לכל תלמיד".

מנכ"ל חדש ל-EV Meter

עומר בוביס מונה למנכ"ל חברת עמדות הטעינה EV Meter, חברת בת של חברת פתרונות התשלומים ללא מזומן, NAYAX הישראלית. החברה הסבירה את המינוי בגידול הצפוי בשימוש בכלי רכב חשמליים בישראל.