אחרי הפסקה בת חמישה חודשים בשל מגפת הקורונה, סבב הטניס העולמי סוף כל סוף חזר. גם סרינה וויליאמס שבה הערב (שלישי) למגרשים. האמריקאית בת ה-38 ניצחה 6:4, 4:6, 1:6 את ברנרדה פרה בסיבוב הראשון של אליפות "טופ סיד" בלקסינגטון, קנטאקי.
אליפות ארה"ב הפתוחה צפויה להיפתח ב-31 באוגוסט והוויליאמסית, כך לפחות זה נראה קצת מקרטעת. אולי כמו כל יתר השחקניות, ליתר דיוק. בכל מקרה, מדובר בטורניר בלי שלל כוכבות, אולי למעט האחיות וויליאמס, סלואן סטיבנס, ויקטוריה אזרנקה וקורי גוף.
2 צפייה בגלריה
סרינה וויליאמס
סרינה וויליאמס
סרינה וויליאמס
(צילום: AFP)
פרה, ילידת קרואטיה אך מייצגת את ארה"ב, מדורגת במקום ה-60 בעולם, 51 שלבים מתחת לסרינה. שבירה אחת הספיקה לפרה לקחת את המערכה הראשונה (4:6) ולסרינה את השנייה (4:6). במערכה השלישית, וויליאמס שברה פעמיים כבר בפתיחה ושייטה ל-1:6 קליל.
אגב, כבר בסיבוב השני סרינה תרשום מפגש מעניין, או מול אחותה ונוס או מול ויקטוריה אזרנקה, כששתי האחרונות יתמודדו ראש בראש.
2 צפייה בגלריה
תפגוש את אחותה? ונוס
תפגוש את אחותה? ונוס
תפגוש את אחותה? ונוס
(צילום: MCT)
מאז לידתה של בתה וחזרתה לסבב ב-2018 - סרינה הגיעה לארבע גמרי גראנד סלאם (פעמיים בווימבלדון ופעמיים בארה"ב) ובכולם הפסידה, ועוד בשתי מערכות. היא זכתה רק בטורניר אחד - באוקלנד בינואר האחרון - ובאליפות אוסטרליה ממש לאחר מכן הודחה כבר בסיבוב השלישי.