במרץ 2019, הרבה לפני פרוץ מגיפת הקורונה, שחרר הבמאי מורגן קופר טריילר דמיוני לדרמה המלווה צעיר זועם מפילדלפיה שנשלח לבני משפחתו המבוססים בקליפורניה ומנסה להיקלט בסביבתו החדשה. את ההשראה לעלילה שאב קופר מהסדרה הקומית המצליחה "הנסיך המדליק מבל אייר" ששודרה בשנות ה-90. הסרטון "בל אייר" הפך מאז לוויראלי, והיום (ג'), אמצעי התקשורת בארצות הברית מדווחים כי הוא יהיה הבסיס לחידוש דרמטי של הסיטקום בהפקתם של קווינסי ג'ונס ו-וויל סמית', המזוהה עם דמותו של הנסיך המדליק בגרסת המקור.
בהודעה מטעמו של סמית' ושותפיו ליוזמה בני מדינה והמוזיקאי קווינסי ג'ונס, הבמאי קופר פיתח עם סמית' על התסריט בניסיון לארוז מחדש את התכנים הקומיים הקלילים במסגרת דרמטית רצינית ברוח התקופה. הפרויקט ישווק לשירותי הסטרימינג המובילים בארצות הברית, בהם HBO Max ונטפליקס.
על פי הדיווחים בהוליווד, העבודה על "בל-אייר" התחילה כבר בשנה שעברה בעקבות פרסום הטריילר המפוברק בן ארבע הדקות שיצר קופר אשר משך את תשומת לבו של וויל סמית'. בשלב זה נראה כי מלאכת הבימוי תופקד בידיו של היוצר הצעיר, שגם יכתוב את התסריט ביחד עם כריס קולינס שימונה לשואו-ראנר. בשלב זה לא נבחר הגוף שיחזיק בזכויות על הסדרה העתידית אולם ידוע כי תהליך המכירה כבר בשיאו ושירותי הסטרימינג המובילים HBO Max, נטפליקס ופיקוק מתחרים זה בזה.

1 צפייה בגלריה
מתוך "הנסיך המדליק מבל אייר"
מתוך "הנסיך המדליק מבל אייר"
מתוך "הנסיך המדליק מבל אייר"
"הנסיך המדליק מבל-אייר" הייתה אחת הסדרות הפופולאריות במהלך המחצית הראשונה של שנות ה-90 ושודרה בהצלחה רבה ברשת NBC לאורך שש עונות בין השנים 1990-1996. סמית' הוביל את הסדרה ככוכב הראשי לצדם של ג'יימס אייברי, אלפונסו ריביירו, קארין פרסונס, טטיאנה מ. עלי, ג'וזף מרסל וג'אנט יוברט-וויטן. לא ברור עדיין מי יחליף את השחקנים בסדרה החדשה.