כמדי קיץ בשנים האחרונות, גם השנה שחקן פוקר ישראלי זכה בצמיד אליפות עולם (World Series Of Poker), התואר הנחשק ביותר בפוקר. מי שהתכבד הפעם בהישג המרשים הוא רביד ג'רבי שניצח בטורניר טקסס הולדם של עד שישה שחקנים בשולחן (מחיר כניסה: 5,000 דולר) וזכה מלבד הצמיד גם בפרס כספי של 543,513 דולר
בגלל מגפת הקורונה אליפות העולם בפוקר לא נערכת כמדי שנה במלון ריו בלאס וגאס, ובמקום זאת היא משוחקת באינטרנט. ג'רבי גבר על 671 שחקנים וניצח בשולחן גמר קשוח מאוד עם כמה מהשחקנים הטובים בעולם ביניהם כריס מורמן הבריטי שנחשב לאחד מגדולי שחקני הפוקר אונליין בהיסטוריה, מיקיטה בדזיקוסקי, שחקן מבלארוס בעל זכיות ביותר מ-28 מיליון דולר בקריירה ומשתתף קבוע בטורנירים בסכומים הגדולים ביותר ולודוביק גייליץ', שחקן סקוטי עתיר הישגים.
2 צפייה בגלריה
היד המנצחת של ג'רבי
היד המנצחת של ג'רבי
היד המנצחת של ג'רבי
(צילום מסך)
ג'רבי הגיע לקרב הראש בראש מול מורמן שהיה עם ערמה קצרה. הבריטי ביצע הימור אול אין (הימור על כל הצ'יפים) עם מלכה - 10, אבל התנגש במלך - שמונה של ג'רבי. על הלוח לא נפתחו מלכה או עשר, או קלפים אחרים שמסייעים למורמן - וג'רבי הבטיח את הניצחון.
ג'רבי מחזיק במאזן זכיות של 29,132 דולר בטורנירים חיים. התוצאה הבולטת שלו עד עתה הייתה מקום 836 באירוע המרכזי של אליפות העולם בפוקר ב-2018, תוצאה שהעניקה לו 18,340 דולר.
2 צפייה בגלריה
הודעת הזכייה של ג'רבי
הודעת הזכייה של ג'רבי
הודעת הזכייה של ג'רבי
(צילום מסך)
מלבד הצמיד של ג'רבי, נרשמו עוד מספר הישגים ישראלים באליפות העולם השנה. אחד הבולטים הוא גבי ליבשיץ שסיים רביעי בטורניר אומהה ענקי (4,356 שחקנים) וזכה ב-87 אלף דולר.