אם עברתם במקרה בימים האחרונים בשדרות רוטשילד בתל אביב ותהיתם מה פשר התור הארוך ארוך שמשתרך על המדרכה בפינת רחוב יבנה, אז הנה התשובה: בר קורנפלקס, המציע שילובים שונים של דגני בוקר מעורבבים עם גלידה או בחלב, כמו בבית. אל הקורנפלקס משתדכות תוספות שונות וצבעוניות, והביס לא משאיר מקום לספק - מדובר בלהיט.
6 צפייה בגלריה
לולו אנד קו
לולו אנד קו
לולו אנד קו: צבעוני ומתוק זה תמיד פוטנציאל ללהיט
(צילום: יהונתן בן חיים)
אז נכון, תל אביב היא עיר שמורגלת בגימיקים קולינרים מתוקים: החל מהדוכן של ליאור קוקה וכלה בחנות הורודה של אור שפיץ. אז במה שונה הפעם חנות הקורנפלקס הזו? לכאורה היא לא שונה בהרבה מהשתיים שהזכרנו כאן: גם היא מציעה מנות ויזואליות מאוד שמצטלמות נהדר לסטורי; גם היא מציעה פצצת מתיקות לגוף, וגם מאחוריה עומד שם מוכר - אמנם לא מתחום הקולינריה כמו קוקה ושפיץ, אבל מוכר מספיק בשביל לתהות האם התור בכניסה הוא באמת בשביל הביס או בשביל סלפי עם הטאלנט - עמרי בן נתן, המוכר מ"האח הגדול", "נינג'ה ישראל" ולא מעט קמפיינים.
6 צפייה בגלריה
אירוע ג'וני ווקר
אירוע ג'וני ווקר
עמרי בן נתן: "באח הגדול לא היה תקציב לקורנפלקס"
(צילום: אמיר מאירי)
אבל למרות כל הדימיון לגימיקים אחרים, נראה שלולו אנד קו, המוגדר כבר דגני בוקר, באמת מציע חוויה חדשה שהיא הרבה מעבר לעוד עוגה פוטוגנית. וזה הולך ככה: אתם בוחרים את סוג הקורנפלקס מתוך מבחר של עשרות סוגים. אחר כך אתם בוחרים גלידה או חלב, ואת הטופינגים שתרצו מעל - מרשמלו, שברי עוגיות, סוכריות צבעוניות, קרמל מלוח והשמים הם הגבול.
6 צפייה בגלריה
קורנפלקס לולו
קורנפלקס לולו
(צלם: יהונתן בן חיים)
6 צפייה בגלריה
קורנפלקס לולו
קורנפלקס לולו
לולו אנד קו: בר הקורנפלקס הראשון בארץ
(צלם: יהונתן בן חיים)
בין השילובים שכבר חשבו עליהם מראש יש "לה פרוטה מדרה" - פרוט לופס עם פופ טארטס עם טופינג של רוטב של שרי, קצת פצפוצי סוכריות צבעוניות ועל כל זה שמים גם קורנפלקס; יש "אור-אי-או'ז" - הכל על בסיס אוראו - קורנפלקס אוראו, עוגיות אוראו עם גלידת בצק עוגיות; יש "קפטן אמריקה", שזה בסיסים של קפטן קראנץ' יחד עם כריות; וההיצע גדול וגם, כאמור, נתון לבחירתכם – תוכלו להגשים כאן את הפנטזיות המתוקות שלכם ולערבב טעמים כאילו אין מחר ואין קלוריות בסיפור.
עמרי, מאיפה הגיע הרעיון לבר קורנפלקס?
"האמת שזה היה באיזה טיול שעשיתי, כשעוד השמיים היו פתוחים ויכולנו לטוס מחוץ לארץ הזאת. הגעתי לבר דגני בוקר במיאמי עם האקסית שלי, לקחתי ביס, ועד הרגע שפתחתי את הוויטרינה פה, לא נחתי".
מה יש לכם פה בעצם?
"יש לנו פה קערות קורנפלקס עם כל מיני סוגים מיוחדים של קורנפלקס, עם טופינגים ותוספות. יש כמעט מגוון אינסופי של קורנפלקסים, שגם מתחדש משבוע לשבוע. יש פה גם ארטיקים שאנחנו מייצרים, שזה בעצם ארטיק בצורה של מגנום שבו יש שברי קורנפלקס. הבלילה היא קורנפלקס, הציפוי הוא קורנפלקס".
6 צפייה בגלריה
לולו אנד קו
לולו אנד קו
שווה סטורי!
(צילום: יהונתן בן חיים)
נשמע שאתה מכור לקורנפלקס.
"התמכרתי לקורנפלקס לגמרי, וגם את הקורנפלקס שחשבתי שהכרתי – לא באמת הכרתי".
אז המוצר הזה בעצם מיועד לבוקר? לערב? למאנצ'יז?
"את זה את תבחרי. בגדול זה מיועד לכל הגילאים ולכל שעה ביום".
דגני בוקר צריך לאכול מהר אחרת החלב הופך אותם למושי. איך אתם מתמודדים עם זה?
"העולם נחלק לשניים - אלה שאוכלים את זה מהר ואלה ששמים את זה בצד ומחכים שזה יהיה מושי. למשל, אני רק אחרי רבע שעה מתחיל לאכול אותו. אני חולה על המרקם המושי הזה, כשהחלב נספג בדגנים".
ולסיום, שאלה שמנקרת בי - באח הגדול גם אכלת קורנפלקס כל בוקר?
"לא, אי אפשר לבקש בישיבת תקציב קורנפלקסים באח הגדול. זו חוצפה".
6 צפייה בגלריה
קורנפלקס לולו
קורנפלקס לולו
לולו אנד קו: קורנפלקס בגלידה או בחלב?
(צלם: יהונתן בן חיים)